فرمانده سپاه ناحیه طارم:

حفاظت از دستاوردهای انقلاب بر دوش پاسداران انقلاب است

مسئولیت خطیر حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی که بر دوش پاسداران انقلاب است با همکاری و مساعدت همسران آنها تحقق پیدا کرده و به سرمنزل مقصود خواهد رسید.
کد خبر: ۸۶۷۵۵۰۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه طارم در مراسم جشن میلاد سوم شعبان و روز پاسدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه خدمت تمام ملت ایران اسلامی این روز بزرگ را گرامیداشت و گفت: با توجه به نامگذاری امسال بنام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی امیدواریم این شعار در سطح شهرستان طارم تحقق یابد.

سرهنگ اقبال جهانبخشی افزود: تنها کمکی که خانواده ها می توانند برای تحقق این شعار انجام دهند اصلاح الگوی مصرف و خرید کالاهای ایرانی است.

وی با اشاره به آسیب های شبکه های اجتماعی (فضای مجازی) در کشور تصریح کرد: متأسفانه خیلی از مردم گریبانگیر این شبکه های مجازی شده اند که مشکلات فراوانی را برای آنها بوجود آورده است.

فرمانده سپاه ناحیه طارم به آسیب های شبکه تلگرام که شبکه پاکی لحاظ نمی شود و از امنیت کافی برخوردار نیست اشاره کرد و گفت: شبکه ای به نام شبکه (سلام) که از طرف سازمان بسیج نهادینه شده و دارای توانایی ها و از امنیت بالایی برخوردار است و بسیجیان و پاسداران و آحاد مردم می توانند در این شبکه عضو شده و از محتویات داخلی این شبکه استفاده نمایند.

در ادامه حجت الإسلام مهدی مراد خانی ضمن تبریک و گرامیداشت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار داشت: روز سوم شعبان سالروز ولادت حضرت امام حسین(ع)، روز پاسدار نام گذاری شده است، چنین نام‏گذارى با تدبیر را، باید تحسین کرد.

وی خاطرنشان کرد: درود و رحمت خداوند بر خانواده های پاسداران که علم رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی را بر دوش کشیده و عنوان پیروی از حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را به شایستگی بر دوش کشیده اند

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه طارم با اشاره به مسئولیت سنگینی که امروزه بر دوش پاسداران انقلاب نهاده شده است افزود: طبق قانون اساسی حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی بعهده سپاه و بسیج نهاده شده است که باید پاسداران در این زمینه نقش مضاعف ایفاء کنند.

حجت الإسلام مرادخانی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با رعایت حق همسرداری افزود: این مسئولیت خطیر حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی که بر دوش پاسداران انقلاب است با همکاری و مساعدت همسران آنها تحقق پیدا کرده و به سرمنزل مقصود خواهد رسید و نقش همسران پاسداران در این عرصه بر کسی پوشیده نیست.

با همت سپاه ناحیه طارم با حضور خانواده پاسداران و بسیجیان در محل سالن اجتماعات این ناحیه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار