رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان:

کشف 23 كيلو گرم ، ترياك در زنجان

23 كيلو گرم ماده مخدر از نوع ترياك كه در خودرو جاسازي شده بود كشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۶۷۵۵۰۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعاليت يك باند تهيه و توزيع مواد مخدر در سطح استان مطلع و رسيدگي به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

سرهنگ مختار شير محمدي افزود: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد سركرده اين باند خانمي به نام " ع . پ " بوده كه به صورت عمده در تهيه و قاچاق مواد مخدر فعاليت دارد.

وي اظهار داشت: ماموران در ادامه تحقيقات خود دريافتند اين متهم قصد دارد مقدار قابل توجهي مواد مخدر را از استان هاي مركزي به وسيله يك دستگاه خودرو پژو 206 به زنجان منتقل و توزيع كند .

سرهنگ شير محمدي با اشاره به اينكه عمليات دستگيري اعضاي اين باند آغاز و با تشكيل سه اكيپ به اجرا درآمد خاطر نشان كرد: ، مأموران موفق شدند اعضاي اين باند را در محور زنجان قزوين شناسايي و دستگير كنند.

وي با تاكيد بر اينكه ماموران در بازرسي دقيق از اين خودرو 23 كيلو گرم ماده مخدر از نوع ترياك كه در خودرو جاسازي شده بود كشف كردند، گفت : اين متهمان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شدند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر اظهار داشت: بي شک احساس مسئوليت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگيري از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون اين معضل اجتماعي به مرکز فوريت هاي پليس مي تواند گام موثري در برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ باشد.

ارسال نظرات