نشست هم اندیشی تولید آثار هنری کودک و نوجوان با حضور ریاست و کارکنان حوزه هنری استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۵۴۹۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نشست هم اندیشی ریاست و کارکنان حوزه هنری استان زنجان در خصوص تولید آثار هنری با موضوع کودک و نوجوان برگزار شد.

گفتنی است، این نشست با حضور ریاست و مسئولین واحدهای تخصصی، جهت ارائه ایده های مسئولین واحدهای تخصصی با موضوع کودک و نوجوان در حوزه هنری زنجان برگزارشد.

رییس حوزه هنری استان زنجان در آغاز این نشست به بیان ماحصلی از اولین نشست «سیاست ها و اولویت های حوزه هنری کودک و نوجوان»که در حوزه هنری خراسان رضوی برگزار شد، پرداخت.

حمیدرضا اسماعیلی افزود: در این نشست پس از بررسی اولویت ها و سیاست های حوزه هنری کودک و نوجوان و ارائه گزارش عملکرد از فعالیت های استان در زمینه فعالیت های انجام شده در بخش کودک و نوجوان حوزه هنری زنجان به عنوان یکی از مراکز فعال در این بخش اعلام شد.

وی اظهار داشت: در نشستی که در استان خراسان رضوی برگزار شد تصمیم بر آن شد که هر استانی با توجه به ظرفیت و پتانسیل استان به تولید اثر و محتوا در این بخش بپردازد.

حمیدرضا اسماعیلی موضوع و محتوای پیشنهادی به حوزه هنری زنجان در بخش تولید آثار کودک و نوجوان را دینی و آیینی عنوان کرد و تصریح کرد: تولید آثار فرهنگی- هنری در حوزه کودک و نوجوان بایستی در راستای اهداف حوزه هنری و در سطح ملی و تبدیل آثار برگزیده به محصولات قابل عرضه به مخاطبان کودک و نوجوان باشد.

رییس حوزه هنری استان زنجان با اشاره به ماندگاری موضوع کودک و نوجوان افزود؛ برنامه ریزی در موضوع کودک می تواند باعث ماندگاری و تبدیل آن به فرهنگ غنی اسلامی – ایرانی گردد.

ارسال نظرات