نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:

مهم‌ترین وظیفه‌ جانبازان انتقال روحیه‌ انقلابی به نسل جوان است/ جانبازی نوعی شهادت تدریجی است

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: مهم‌ترین وظیفه‌ای که متوجه جانبازان است، حفظ روحیه‌ انقلابی و خالص دوران دفاع مقدس و ترویج و توسعه‌ آن به نسل جوان است.
کد خبر: ۸۶۷۵۴۵۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛  به نقل از روابط عمومی دفتر امام‌جمعه کرج، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی در ادامه‌ دیدارهای هفتگی خود با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، در روز میلاد باسعادت حضرت عباس بن علی (علیه‌السلام)، با 3 تن از جانبازان 70 درصد منطقه 2 کرج، دیدار و گفتگو کرد.

وی در دیدار با جانباز 70 درصد دفاع مقدس آقای یارکرم علیزاده‌فر با اشاره به بیان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه جانباز مثل شهید است، اظهار داشت: جانبازی نوعی شهادت تدریجی است و جانباز هر روز در حال شهید شدن است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز خاطرنشان کرد: تحمل رنج و سختی مداومی که جانبازان دارند، بسیار سخت و چه‌بسا برای قریب به‌اتفاق افراد دیگر ناممکن است.

امام‌جمعه‌ کرج تأکید کرد: مهم‌ترین وظیفه‌ای که متوجه جانبازان است، حفظ روحیه‌ انقلابی و خالص دوران دفاع مقدس و ترویج و توسعه‌ آن به نسل جوان است؛ در این صورت رتبه و درجه‌ جانباز به شهید هم می‌رسد و بلکه از آن بالاتر نیز خواهد رفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها