جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حرکت زیر پرچم ولایت فقیه رمز سربلندی کشور است چراکه امت متصل به امام شکست ندارد.
کد خبر: ۸۶۷۵۴۵۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌‌صادقی صبح امروز در جمع پاسدارن سپاه روح‌الله در اردوی رزمی فرهنگی عاشقان روح‌الله با اشاره به عناصر ماندگاری انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید ببینیم رمز ماندگاری انقلاب چیست؟ چقدر ما تلاش کردیم این رموز را دریابیم.

وی توجه به روحیه جهادی را مهم دانست و افزود: مقام‌معظم رهبری از اواخر سال گذشته بارها تأکید بر روحیه جهادی و انقلابی داشته‌اند که بایستی به این منظور حول سه محور به شکل جدی کار شود از جمله موجودیت نظام، دنیا دارای دو جبهه است یک جبهه انقلاب اسلامی به رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران و دیگری جبهه استکبار با سردمداری آمریکا و جبهه انقلاب اسلامی در مقابل جبهه استکبار جهانی در دنیا قرار دارد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسدران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در سپاه پاسداران بایستی روی این سه محور کار با جدیت کار شود و این محورها تبیین شود که روحیه انقلابی چه معنایی دارد، این به معنای احساسی و هیجانی بودن نیست بلکه آنچه از قرآن می‌فهمیم چند شاخص مانند اصول ایستادگی، گرفتار تردید نشدن و از جوسازی و تهدیدهای عمومی خسته نشدن است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با تاکید بر اینکه روحیه انقلابی به معنای عدم سازش و عدم وابستگی به دشمن است، افزود: بقای انقلاب با روحیه جهادی ممکن خواهد بود مواظب باشید دشمن، جوانان را با آموزه‌های غلط خود و بی‌برنامگی به تهدید تبدیل نکند.

وی گفت: حرکت و پیشروی انقلاب اسلامی با وجود همه فراز و نشیب‌ها، معجزه آسا بوده و امروز نظام اسلامی ایران به دلیل اتصال به ولایت فقیه آنچنان قدرتی یافته که هرگز در مقابل دشمنان تسلیم نخواهد شد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسدران انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی جبهه استکبار را نابوده کرده و سربلندی و پیروزی را برای امت خود به ارمغان آورده است و یکی دیگر از این عوامل اقتدار حمایت مردم از نظام اسلامی است و دشمنان را به این امر واقف ساخته که امت بدون امام و رهبری خطری ندارد و از سوی دیگر امام بدون امت نیز اقتدار ندارد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی پیوستگی امت با رهبر و ولی را مهمترین عامل اقتدار کشور در سال‌های پس از انقلاب اسلامی دانست و گفت: پیوند امت ایران با ولایت فقیه در تاریخ اسلام بی‌سابقه بوده و نشان داده امتی که با ولایت فقیه متصل باشد شکست ناپذیر است.

وی افزود: مقام‌معظم رهبری نظام اسلامی ایران را به خوبی در مسیر توسعه و پیشرفت پایدار قرار داده و به یکی از نظام‌های قدرتمند مردمی تبدیل کرده، دشمنان ولایت فقیه را ضد نفوذ خود می‌دانند و بر آن‌ها مسجل شده که تمام قدرتشان توسط مقام‌معظم رهبری به هم ریخته شده است.

دشمن به دنبال تغییر خطوط قرمز انقلاب اسلامی است

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسدران انقلاب اسلامی تصریح کرد: حکمت و درایت رهبر معظم انقلاب تاکنون تمام طراحی‌های اتاق فکر دنیای استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران را خنثی و عزت و اقتدار را نصیب ملت سرافرازمان كرده است از این‌رو دشمنان نظام اسلامی به دنبال حذف ولایت محوری در جامعه‌اند می‌خواهند.

وی با تاکید بر لزوم آگاهی نسبت به ترفندهای دشمنان نظام اسلامی گفت: خطوط قرمز ما را تغییر دهند، اکنون زمان دفاع از دین و تقویت ولایت محوری در جامعه است، آنچه امروز حتی از اقتصاد بیشتر مورد توجه استکبار قرارگرفته و می‌خواهد آن را بشکند روحیه جهادی و انقلابی است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی انقلاب اسلامی را بسترساز زمینه ظهور حضرت ولیعصر(عج) دانست و اظهار كرد: نبودن تبری به معنای عدم ایستادگی مسلمانان در مقابل حاکمیت غیرالهی و عدم ولایت‌محوری در امت اسلام، دو عاملی هستند که سبب طولانی شدن زمان غیبت امام زمان(عج) شده‌ است.

وی افزود: زمانی که جهت‌گیری مردم برائت از حاکمیت‌های غیرالهی شود و بشر تشنه ولی خدا، آنگاه زمان ظهور می‌رسد و امروز انقلاب اسلامی زمینه و بستر را برای ظهور فراهم می‌سازد ماهیت اصلی انقلاب اسلامی بر پایه دین و شریعت مقدس اسلام استوار است در حقیقت موتور اصلی حرکت انقلاب اسلام است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسدران انقلاب اسلامی رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حفاظت و صیانت از ارزش‌های انقلاب دانست و ادامه داد: پاسداران به عنوان شجره طیبه صالحه برای حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی در مقابل فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی ایستادگی می‌کنند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در پایان خاطرنشان کرد: بسیجی واقعی هم تبری دارد و هم تولی، بسیجی باید ولایت‌مدار باشد بسیجی واقعی دارای روحیه انقلابی و جهادی است و با منطق و استقامت بر اصول انقلاب براساس استدلال و اقناع ذره‌ای در برابر تعرض دشمن به اصول انقلاب کوتاه نمی‌آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات