همزمان با سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی؛
جانشین سپاه ناحیه دیر گفت:450 زائر به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) به حرم مطهر ایشان اعزام می شود.
کد خبر: ۸۶۷۵۴۰۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲

به گزارش بسیج از دیر، عبدالله میرزایی ، با بیان اینکه در 5 شهر شهرستان دیر مراسم عمومی و رسمی عزاداری رحلت امام خمینی (ره) برگزار می شود، اظهار کرد:  بیان نکته نظرات و دیدگاههای حضرت امام از دیگر برنامه های ویژه این ایام در شهرستان خواهد بود.

وی با بیان اینکه بر اساس هماهنگی های انجام شده در شهرستان دیر تعداد 450 زائر  به تهران جهت شرکت در مراسم عمومی عزاداری مشرف خواهند شد، افزود: این تعداد زائر با حضور در مزار شریف و مرقد مطهر حضرت امام (ره)در تهران شنوای سخنان روح بخش مقام معظم رهبری خواهند بود.

میرزایی افزود: مدت این اردویی زیارتی 4 روزه خواهد بود که روز 12 خرداد سال جاری از محل شهداء گمنام شهر دیر اعزام می شوند.

وی گفت: زائران از امام زاده شاه رضا، زیارت شهداء هشت سال دفاع مقدس، زیارت مسجد جمکران، زیارت حرم مطهر حضرت معصومه در قم، شاه عبدالعظیم حسینی در شهر ری از برنامه های این کاروان می باشد.

عبدالله میرزایی به دیگر برنامه های بزرگداشت این روز اشاره و تصریح کرد: در سطح شهرستان نیز برنامه های متعددی شامل گفتمان ها، همایش ها،  و نشست هایی از دیدگاههای حضرت امام (ره) و در بخش فرهنگی نوشتن مقالات، برگزاری نمایشگاهها در طول دو روز 14 و 15 خرداد ماه برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها