جانشین سپاه سید الشهداء (ع) شهرستان دیر با بیان اینکه رزمندگان مسئولیت شان سنگین است، گفت: این افراد بزرگ نماد کامل و اصیل زندگی هستند و باید الگوی جامعه قرار گیرند.
کد خبر: ۸۶۷۵۳۹۹
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

به گزارش بسیج از دیر، سرگرد پاسدار عبدالله میرزایی، اظهار کرد: مسئولان نباید در خدمت به رزمندگان و کسانی که برای انقلاب دفاع کرده‌اند، کوتاهی کنند.

وی با بیان اینکه مقام جانبازان مقامی والاست، افزود: این افراد در طول سالیان دراز مشکلات زیادی را به دوش کشیده‌اند.

وی ادامه داد: کسب مقام و منزلت آسان و حفظ آن دشوار است، بنابراین رزمندگان باید در حفظ مقام خود بکوشند.

سرگرد میرزایی با بیان اینکه جایگاه و منزلت رزمندگان را فقط خدا می‌داند، گفت: جانبازان انسان‌های وارسته و دارای روح پاک و مطهر هستند.

وی ادامه داد: این افراد در هشت سال جنگ تحمیلی برای دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن دفاع کرده و هم اکنون نیز در مقابل جنگ نرم دشمن ایستاده‌اند.

جانشین سپاه سید الشهداء (ع) شهرستان دیر اظهار کرد: بدون شک کسانی که در آن دوران سخت به دفاع از انقلاب ایستاده‌اند، هم اکنون نیز در مقابل برنامه و هجمه‌های دشمن سینه سپر می‌کنند.

وی با بیان اینکه رزمندگان در اوج ارزشمندی بوده و مسئولیت شان نیز سنگین است، گفت: این افراد بزرگ نماد کامل و اصیل زندگی هستند و باید الگوی جامعه قرار گیرند.

میرزایی با اشاره به آیات قرآن، اظهار کرد: آن دسته از دنیا پرستان که در پستی‌ها می‌سوزند، نمی‌توانند مقام جانبازان و شهدا را درک کنند.

ارسال نظرات