فرمانده گروه موشکی 26 سلمان گفت:خط سرخ شهادت بر قامت پاسداران هویت خود را حفظ و آنها را به عنوان رهروان راستین امام حسین(ع) معرفی کرده است.
کد خبر: ۸۶۷۵۳۹۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرنگار بسیج دشتستان، سرتیپ دوم پاسدار عبدالرضا وجدیان در مراسم میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار در حسینیه اعظم برازجان که از طرف حوزه مقاومت بسیج مصطفی خمینی دالکی برگزار شد، تصریح کرد:از اول انقلاب سپاه پاسداران مبارزه با دشمن را شروع کرد و با آغاز جنگ تحمیلی با تشکیل گردان های رزم با جان فشانی در صحنه نبرد حاضر و از میهن اسلامی دفاع کرد.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران بعد از جنگ، در سازندگی کشور و همچنین ساخت پیشرفته ترین ملزومات جنگی و دفاعی با وجود همه تحریم ها در حال خدمت گذاری به کشور است.

سردار وجدیان افزود: اکنون که تکفیری ها و تروریست ها در لباس دین و با حمایت دنیای استکبار می خواهند به دین و مذهب شیعه ضربه وارد کنند پاسداران با پوشیدن لباس شهادت در مقابل آنها ایستاده اند و از اسلام و ارزش های انسانی دفاع می کنند.

حجت الاسلام طالبی(امام جمعه شهر دالکی) نیز اضافه کرد:اسلام به خاطر امام حسین(ع) زنده و شریعت همه انبیاء به واسطه این امام بزررگوار احیا شد و امام حسین(ع) به اوج کمال و بندگی پروردگار رسید و پدر همه انسان هایی است که به مقام بندگی رسیده اند و به همین دلیل ابا عبدالله نام گرفته است.

انتهای خبر

ارسال نظرات