نشست حلقه سرگروه های صالحین حوزه مقاومت بسیج امام صادق(علیه السلام) غرب شهرکرد با موضوع بررسی تهدیدات فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۵۳۳۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: مسئول تربیت و آموزش بسیج ناحیه شهرستان شهرکرد در این مراسم با اشاره به اهمیت نقش حلقه های صالحین در تربیت نسل جدید  انقلاب اسلامی، بر فعالیت بیشتر این حلقات تحت نظر مربیان شایسته تأکید کرد.

حجت الاسلام مسلم رئیسی افزود: با توجه به نفوذ عمیق فضای مجازی حتی در روستاها، لازم است خانواده ها با فضای مجازی و آسیب های آن آشنا شوند، چرا که اگر نسبت به این تهدیدات بی تفاوت و غافل باشیم، کانون خانواده ها بیشترین آسیب را خواهند دید.

وی ادامه داد: تعمیق باورهای دینی نسل جوان باید در صدر برنامه های صالحین قرار گیرد و مربیان و سرگروه ها با ارتقای دانش اعتقادی خود بر غنای محتوای مباحث حلقه ها بیفزایند.

گفتنی است: سروان سیدعلی موسوی، رئیس کلانتری چالشتر نیز در این مراسم با اشاره به تهدیدات متصور فرهنگی در برابر جوانان و نوجوانان، خواستار توجه به این قشر بزرگ وتأثیرگذار جامعه از سوی خانواده و مسئولان شد و کنترل استفاده فرزندان از فضای مجازی توسط والدین را مهم دانست.

وی با اشاره به آسیب هایی که متوجه جوانان از سوی شبکه های اجتماعی می شود، نقش حلقه های صالحین در مصون سازی جامعه از بعُد فرهنگی را مهم ارزیابی کرد.

موسوی با تشکر از همکاری فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج حوزه استحفاظی کلانتری چالشترگفت: هم افزایی بسیج و نیروی انتظامی می تواند به برقراری امنیت پایدار در منطقه بیانجامد.

گفتنی است: زمزمه دعای پرفیض توسل، اقامه نمازجماعت مغرب وعشاء در فضای معنوی امامزاده سید محمد(سلطان سبزپوش) و صرف شام از دیگر برنامه های این نشست فرهنگی بود که با حضور سرگروه های حلقه های صالحین، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج تابعه حوزه امام صادق علیه السلام غرب شهرکرد، رئیس کلانتری چالشتر و هیات امنای امامزاده سبز پوش(علیه السلام) برگزار شد.

انتهای پیام /ت

ارسال نظرات