فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی سال 95 غیر قابل قیاس با سال 57 است، گفت: آمریکا سر منشأ همه دشمنی ها و جنایات است.
کد خبر: ۸۶۷۵۳۰۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بندرا نزلی، سردار علی فدوی، عصر امروز(22شهریور) در مراسم سوم شهید مدافع حرم «جواد دوربین» در گلزار شهدای این شهرستان اظهار کرد: شهدا زنده‌اند و بر اعمال ما ناظرند و مصداق آیه عند ربهم یرزقونند.

وی با بیان اینکه احساس این کلمه خداوند در هر جایی عظمت، قوت، پویایی به وجود می‌آورد، افزود: دلدادگان و جوانان بسیاری که به دنیا نیامده بودند و انقلاب و جنگ تحمیلی را ندیدند اما وقتی عمل و کلام آنها دیده و شنیده می‌شود مانند شهدای 8 سال دفاع مقدس هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه هر کسی پیرو دین خدا باشد و فقط برای رضای خداوند کارها را انجام دهد، وعده خدا برای آنها تحقق پیدا می‌کند، گفت: 37 سال دشمنان انقلاب اسلامی به هر وجه ممکن با تمام قوا با نظام جمهوری اسلامی به دشمنی پرداخته‌اند تا این انقلاب از بین برود.

سردار فدوی با بیان اینکه دشمنان از هیچ‌کاری فروگذاری نکردند، تصریح کرد: آمریکا و همه کسانی که به نوعی با این شیطان بزرگ در ارتباط هستند، سرمنشأ همه دشمنی‌های با نظام انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سال 95 غیر قابل قیاس با سال 57 است، خاطرنشان کرد: این قوت در طرفی هر روز رو به افزون است و در طرف دیگر به صورت عکس است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: 20 روز پیش وزیر دفاع آمریکا در یکی از پایگاه‌های خود در جنوب خلیج فارس می‌گوید: ما به عنوان آمریکا در تلاش هستیم که با هم‌پیمانان منطقه‌ای و جهانی خودمان توانمندی ایجاد کنیم که در برابر ایران قدرت بازدارنده داشته باشد.


آمریکا در صدد ساخت قدرت بازدارنده در برابر ایران است

سردار فدوی با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال این است که در برابر قدرت ایران اسلامی توان بازدارنده درست کند، افزود: ماهیت این جنگ و این دعوا ماهیت حق و باطلی است و وقتی ماهیت به اینگونه شد، این روندی که 37 سال شاهد آن هستیم تداوم پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه در یک طرف جبهه حق و در طرفی دیگر جبهه باطل قرار دارد، گفت: همه اقدامات آمریکا برای منافع دنیایی و به دست آوردن جبهه مسلط دنیایی، است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه در این 37 سال آمریکا از تمام امکانات خود علیه جمهوری اسلامی استفاده کرده است، تصریح کرد: نتایجی که تاکنون به دست آمده خلاف آن چیزیست که آنها به دنبال آن بوده‌اند.

سردار فدوی با بیان اینکه اولین مشخصه جبهه حق این است که خدا در تمام عرصه‌ها در دل، زبان و عمل حضور دارد، خاطرنشان کرد: وقتی این روال باشد دیگر هیچ قدرتی را نمی‌توان با قدرتی که اتصال قدرت خداوندی پیدا کرده مقایسه کرد.

شهید «جواد دوربین» برای هدف خدایی مهاجرت کرد
وی با بیان اینکه شهید جواد دوربین برای هدف خدایی مهاجرت کرد و مهاجر در راه شد و به شهادت نائل آمد، اظهار کرد: این شهید برای رسیدن به هدف الهی هزاران کیلومتر دورتر از سرزمین مادری خویش به جنگ علیه دشمنان رفت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه هر روز نسیم شهادت همراه با پیکری پاک و مطهر از صحنه‌های حق و باطل در جای جای این سرزمین اسلامی هنوز جاری و ساری است، افزود: اگر روال حق نبود کسی حاضر نیست برای غیر حق جان خود را فدا کند.

سردار فدوی با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی مراجعه می‌کنند که چرا نمی‌توان به جبهه‌ای که امروز در سوریه باز شده است حضور یابیم، گفت: هنوز دل‌های قالب جوانان علی رغم دسیسه‌های شیطان، قابل مقایسه با ایام جنگ نیست، زیرا دل‌های عاریه داده شده به خدا آنچنان مستحکم وبی‌شمارند که برای خدا و در راه خدا به جبهه‌های حق علیه باطل می‌شتابند و جانشان را فدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه توان نظامی آمریکا، توان دریا پایه است، تصریح کرد: اگر بتوان با توان دریایی آمریکا به مقابله پرداخت و حاکمیت کامل را بر او تحمیل کرد دیگر آمریکا هیچ قدرتی نخواهد داشت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: آمریکا قدرت انقلاب اسلامی را یک قدرت فعال  و قدرت خود را یک قدرت منفعل می‌داند که درصدد است یک قدرت بازدارنده در برابر ما بسازد.

سردار فدوی با بیان اینکه همه این افتخارات مرهون خون شهدا برای نظام ولایی ما است، اظهار کرد: اساس و مبنای انقلاب برای حضرت امام راحل است.

وی با بیان اینکه حضرت امام (ره) 50 درصد در درون برای خود کار کرد و بعد 50 سال بروز بیرونی پیدا نمود، افزود: برای همین است که خداوند می‌گوید بنده من از من اطاعت کن تا تو را مانند خود کنم و قدرت کن فیکونی به تو عطا نمایم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه هر وقت شیعیان باور کردند که شیعه یک امام مظلوم دارد که باید پشت‌سر وی باشند، آن وقت پیروزی از آن آنهاست، گفت: علت اینکه در این چندسال توانستیم در برابر قدرت‌های جهانی بایستیم دلیلش این است که مردم در هر مقطعی که نیاز بوده ثابت کرده‌اند که امام دارند و پشت سرش بوده‌اند.

شهدا لقب مهاجر الی‌الله را به خود اختصاص داده‌اند
سردار فدوی با بیان اینکه شهدا قبل از شهادت مهاجرت کردند و لقب مهاجر الی الله به خود اختصاص دادند، تصریح کرد: شهدا از پدر، مادر، همسر و فرزندان خود گذاشتند و جانشان را برای خدا تقدیم اسلام کردند.

وی با بیان اینکه خون شهید جوشش و اثر دارد، خاطرنشان کرد: برای اینکه همه ما باور داریم شهید «جواد دوربین» در دور از وطن خود برای خدا حضور داشت و شهید شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه تجلی حق و باطل در سوریه یک تجلی کامل است، اظهار کرد: شیطنت شیطان‌ها به گونه‌ای می‌خواهد جلوه داده شود که حق و وباطل در هم آمیزد.

سردار فدوی با بیان اینکه شهید می‌تواند 70 هزار نفر از اهل بیتش را شفاعت کند، افزود: این نشان از عظمت شهید است و تا زمانی که به درجه رفیع شهادت نائل نشویم درکش نمی‌توان کرد.

وی با بیان اینکه گذشتن از فرزند به خاطر خدا شهادت او را به دنبال دارد، گفت: مادران، پدران، همسران و فرزندان شهدا صبورانه، با عظمت و با وقار مصیبت بزرگ از دست دادن عزیرانشان را تحمل می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه شهید دوربین مدت‌ها از بازنشستگیش گذشته بود اما نمی‌توانست آرام بگیرد و به همین دلیل به سوریه رفت، تصریح کرد: عدم آرامش ظاهری به لحاظ این است که پاسداران ایرانی اسلامی دلارامی را دیده‌اند که نمی‌توانند در پوست خود بگنجند تا به دلارام خود برسند و آرام گیرند.

سردار فدوی با بیان اینکه اگر در صف مومنین باشیم بنابر وعده خداوند پیروز میدانیم، خاطرنشان کرد: دشمنان حاضر در سوریه اعتراف کرده‌اند که چون ایران پشت سر سوریه قرار گرفته نتوانسته‌اند تا کنون آن کشور را ساقط کنند.

وی با بیان اینکه حواس ما باید به اثر شهید، ولایت و شرایطی که در آن قرار داریم باشد، اظهار کرد: باید مواظبت کنیم که همه اینها به برکت انقلاب اسلامی است.

استکبار نمی‌تواند در کنار انقلاب اسلامی قرار بگیرد
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه مسیر انقلاب کاملا مشخص و در راه خدا و مبارزه صریح با استکبار است، افزود: استکبار نمی‌تواند در کنار انقلاب اسلامی قرار بگیرد.

فدوی با بیان اینکه  دشمنان ما همه راه های ممکن را برای مقابله با انقلاب اسلامی جست‌وجو می‌کنند، گفت: آنها از راه‌های بسته ناامید نمی‌شوند و هرروز به دنبال یک راه برای براندازی این نظام هستند.

ارسال نظرات