رئیس مجمع نمایندگان کرمان:

توجهی به نمایندگان کرمان در سفر رئیس جمهور نشد

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: به نمایندگان استان کرمان در سفر رئیس جمهور توجه لازم نشد و انتظار بود که نمایندگان را به عنوان منتخب مردم در نظر داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۷۵۲۹۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶
 به گزارش خبرگزاری بسیج محمدمهدی زاهدی در نشست نمایندگان استان کرمان در مجلس نهم و منتخبان دوره دهم مجلس شورای اسلامی با رئیس اتاق بازرگانی کرمان اظهار داشت: سفر رئیس جمهور به استان کرمان نکات مثبتی داشت که می‌توان به انعقاد قراردادها با مبلغ اعتبار قابل توجه 14 هزار میلیارد تومان اشاره کرد.

وی بیان کرد: حضور بخش خصوصی در این پروژه‌ها کار بزرگی بود که نقش اتاق بازرگانی را در این میان نباید نادیده گرفته شود.

زاهدی عنوان کرد: در کنار همه محاسن، عیوبی هم این سفر داشت و انتظار بود قبل از سفر جلسه‌ای با نمایندگان استان گذاشته شود تا مشکلات حوزه‌های انتخابیه به ویژه مناطق محروم را مطرح کنیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: ما احساس کردیم به نمایندگان توجه لازم نمی‌شود و انتظار بود که نمایندگان را به عنوان منتخب مردم در نظر داشته باشند.

وی عنوان کرد: هماهنگی صحیح و دقیقی برای اعزام‌ هیئت همراه رئیس جمهور به شهرستان‌ها نشده بود، ضمن اینکه باید اختیارات لازم را داشته باشند تا تصمیماتی در شهرستان اتخاذ می‌شود به عنوان مصوبه دولت تلقی شود.

زاهدی خاطرنشان کرد: اثر و آثاری از توجه به امنیت استان در مصوبات و اعتبارات پروژه‌ای سفر رئیس جمهور به استان کرمان نداشتیم در حالی که نیروی انتظامی و نظامی ما با تمام امکانات و مایه گذاشتن از خود کار می‌کنند.

وی با انتقاد از اینکه در دیدار رئیس جمهور با نخبگان استان کرمان، سخنران بالاتفاق از یک جناح خاص بودند، گفت: از یک طرف شعار همدلی و همزبانی می‌دهیم و از سوی دیگر اینگونه عمل می‌شود.

این مسئول گفت: این خلاف آن روحیه‌ای است که حتی رئیس جمهور اعلام کردند، اگر چه شاید تیم استان هم در این مباحث دخیل بودند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان توضیح داد در نشستی با منتخبان استان کرمان در مجلس دهم، تقسیم کار کمیسیونی کردیم که بتوانیم از توان آنها برای توسعه استان و تعامل بیشتر با دولتمردان به خوبی استفاده کنیم.
ارسال نظرات