معاون اداره آموزش و پرورش بندر آستارا:
معاون اداره آموزش و پرورش بندر آستارا یاد و خاطره شهدای گمنام را گرامیداشت و گفت: نگذارید شهدای گمنام در پیش ما گمنام و مظلوم واقع شوند و آنان را یاد کنیم و سر مزارشان حضور یابیم.
کد خبر: ۸۶۷۵۲۹۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آستارا، سامان ساسانیان، در یادواره شهدای دانشجو که به همت حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا  با حضور مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا، اساتید و دانشجویان در محل سالن اجتماعات حضرت نبی اکرم(ص) این دانشگاه برگزار شدززنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را از وظایف آحاد مردم و مسئولین دانست.

وی تصریح کرد: شهدا الگوی بزرگ ایثار، شهادت و شهامت هستند که باید یاد و خاطره آنان زنده نگه داشته شود و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی منتقل شود.

معاون اداره آموزش و پرورش بندر آستارا با بیان اینکه بسیاری از شهدای والامقام مراتب علمی و فرهنگی را پشت سر گذاشته ‌بودند، افزود: هم‌اکنون اقتدار و عظمتی که در کشورمان رقم خورده و فضای سالم و امن تربیتی و علمی که در جامعه حاکم شده است در سایه خون شهدای والامقام محقق شده است.

ساسانیان اظهار کرد: امروزه دانشجویان و نخبگان نقش بسیار مهمی در تداوم راه شهدای والامقام و احیای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دارند و این دانشجویان با حضور در عرصه‌ های علمی و فرهنگی ‌می‌توانند نقش بسزایی در ادامه راه شهدا داشته باشند.

وی با ذکر خاطراتی از دوران جنگ و عملیات والفجر ۸، گفت: شهدا را فراموش نکنیم و راهشان را با تمام توان ادامه دهیم.

معاون اداره آموزش و پرورش بندر آستارا بر برگزاری باشکوه یادواره های شهدا تاکید کرد و افزود: زحمات شهدا را نباید فراموش کنیم.

ساسانیان یاد و خاطره شهدای گمنام را گرامیداشت و گفت: نگذارید شهدای گمنام در پیش ما گمنام و مظلوم واقع شوند و آنان را یاد کنیم و سر مزارشان حضور یابیم.

به گزارش بسیج؛ پخش کلیپ و تجلیل از خانواده های شهدای دانشجو بندر آستارا پایان بخش این آیین بود.

ارسال نظرات