ورود تریلی سیار تئاتر به استان چهارمحال و بختیاری

مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان گفت: تریلی سیار نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش 'کلاغ سفید'از 27 اردیبهشت ماه به مدت 5 روز وارد استان می شود.
کد خبر: ۸۶۷۵۲۸۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان استان چهار محال و بختیاری؛ فرزاد رحیمی اظهار کرد: نمایش «کلاغ سفید» به کارگردانی علیرضا خانی در ده نقطه از استان به اجرا در می آید.

وی خاطرنشان کرد: تریلی سیار نمایش "کلاغ سفید" از مرکز تئاتر تهران روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه 95 وارد استان خواهد شد و در ساعت 10 صبح در شهر فارسان و 16 بعد از ظهر در جونقان به اجرای نمایش می‌بپردازد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان تصریح کرد: این تریلی سیار در روز دوم از اجرای خود در نوبت صبح در شلمزار و در نوبت بعد از ظهر در گندمان اجرای نمایش خواهد داشت.

رحیمی بیان کرد: در روز سوم این تریلی سیار در شهرکرد در نوبتهای صبح و بعد از ظهر در پارکهای لاله و گلستان و در روز چهارم در شهرستان بن و سورشجان نمایش اجرا خواهد کرد.

وی افزود: تریلی سیار تئاتر در روز پایانی اجراهای خود جمعه 1 خرداد 95 در ساعت ده صبح در پارک دیریژنو فرخ شهر و در ساعت 16 بعد از ظهر در هفشجان برنامه خواهد داشت.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان گفت: این نمایش قصه ی کلاغی را روایت می کند که دوست دارد سفید شود و در مسیر هدف خود به شخصیت های مختلفی بر می خورد و ادامه ماجرا....

رحیمی خاطرنشان کرد: نمایش کلاغ سفید متنی پرکشش و جذاب دارد به گونه ای که کودکان با آنها ارتباط خوبی برقرار می کنند.

گفتنی است این نمایش با نقش آفرینی فرهاد نجومی پور و حامد حسین جعفرپور، در 'کلاغ سفید' نمایش داده می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار