همزمان با ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) کارکنان سپاه مرند از جانباز سرباز وظیفه فرزاد قربانزاده دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۷۵۲۶۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، مسئول عقیدتی سپاه مرند در این دیدار گفت: جانبازان به تعهد خود با دل و جان پایبند بودند و همین تعهد نیز موجب افتخار آفرینی آن ها در جبهه‌ها شد به همین خاطر ما امروز مدیون جانبازانی هستیم که پایداری و وفاداری کردند و به امام و دینشان پایبند بودند. شهدا در این راه رفتند تا امروز ایران اسلامی و خط امام باقی بماند.

تقی استبصاری در ادامه افزود: جانبازان در مکتب امام راحل(ره) درس مجاهدت و ایثارگری را یاد گرفته و به میدان عمل رفته بودند و می‌دانستند برای چه باید ایستادگی کنند و نهایتاً در این راه به افتخار جانبازی نائل شدند.

وی ادامه داد: این افراد در کارنامه امروزه خود حافظ همان دستاوردها و حماسه‌ها هستند و فداکاری‌های آن زمان را به نسل‌های آینده منتقل می‌کنند و با این کار جانبازان نسل‌های امروز و آینده را با چرایی و چیستی این نهضت و حماسه‌ها آشنا می‌کنند و وظیفه نسل آینده است که از این حماسه حفاظت کنند.

استبصاری تاکید کرد: جانبازان وظیفه مجاهدتی خود را هم دیروز و هم امروز به جا آوردند به همین خاطر باید همه این دلاور مردی‌ها را پاسداری کنیم و نگذاریم این حماسه‌ها به افسانه تبدیل شود.

ارسال نظرات