لباس سبز نشانه عزت پاسداران است

خبرگزاری بسیج: یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس در آیین گرامی داشت روز جانباز در جمع کارکنان سپاه ولایت تبریز گفت: لباس سبز پاسداری که یادگار شهداست نشانه عزت و افتخار پاسداران است.
کد خبر: ۸۶۷۵۲۶۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، کاظم احمدی نژاد افزود: هر پاسدار باید بداند که لباسی که بر تن می کند یادگار خون های شهدایی است که با خون خود آن را رنگین کرده اند بنابراین باید منزلت و ارزش این لباس را بدانیم مبادا روز قیامت نزد شهدا شرمنده شویم.

وی با اشاره به گوشه ای از عظمت شهدا اظهار داشت: شهدا کسانی بودند که فردی مثل آیت الله حسن زاده آملی در دیداری که در زمان جنگ از منطقه عملیاتی ما داشتند گفتند این شهدا و رزمندگان شاگرد مکتب امام خمینی هستند و مراتب عرفان را که ما سال ها باید زحمت بکشیم و طی کنیم، طی کرده و به لقاالله رسیدند.


احمدی نژاد در پایان با ذکر خاطره ای از شهید عبداللهی گفت: روزی به شهید عبداللهی گفتم تو چرا اینقدر در دوره های مختلف نظامی مثل پاراگرایدر، غواصی، چتربازی و ...شرکت می کنی و هر دوره آموزشی که تشکیل می شود داوطلب یادگیری می شوی گفت: هدفم این است وقتی انشاالله امام عصر ظهور کردند برای هر کاری که داوطلب بخواهند من آمادگی داشته باشم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار