خبرگزاری بسیج: آیین گرامیداشت هفته پاسدار در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور جانبازان، ایثارگران و کارکنان شاغل و بازنشسته سپاه میانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۵۲۵۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه تربیت و تشکیل حکومت الهی را دو رسالت اصلی انبیا عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی در استمرار تحقق بخشیدن به این دو رسالت در حرکت است و سپاه به عنوان مولود و دستاورد این انقلاب در عملی سازی رسالت انقلاب در تلاش است.

حجت الاسلام حسن امیرنژاد با اشاره به اینکه دشمن ما و موقعیتمان را به خوبی می شناسد و برای آن برنامه ریزی های دقیقی کرده است، بیان کرد: خدماتی که سپاه برای رشد و بالندگی انقلاب اسلامی انجام داده است به حدی است که می توان گفت ماندگای و بقای انقلاب اسلامی به این نهاد مقدس وابسته است.

وی با بیان اینکه هرجایی که سپاه احساس کند انقلاب اسلامی به خطر افتاده است در همه ابعاد چه نظامی، چه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و غیره وارد صحنه می شود و این اختصاص به زمان و مکان خاصی ندارد، افزود: اگر بصیرت، هوشیاری و عمل به موقع سپاه نبود، امروز معلوم نبود که آمریکا در کجای ایران ساکن شده و چه بلایی بر سر این کشور و ملتش آورده بود.

حجت الاسلام امیرنژاد سپاه را نیرویی مردمی، سرباز همیشه آماده ولایت و افکار و اهدافش را خدایی دانسته و بصیرت نافذ، ولایتمداری، شهادت طلبی و مردم داری را از مهم ترین شاخصه های آن برشمرد.


جعفر غیابی؛ فرمانده سپاه میانه نیز با بیان اینکه امروز مکان و زمان خدمت تغییر کرده و ماموریت های سپاه تغییر و تحول یافته است، اظهار داشت: ماموریت دیروز ما جنگ نظامی بود ولی امروز ماموریتی وسیع در ابعاد مختلف داریم و دشمن همه توان خود را با بهره گیری از منافقان صاحب منصب داخلی برای ایجاد سپاه هراسی و خارج کردن جب سپاه از دل مردم به کار گرفته است.
ارسال نظرات