خبرهای داغ:
استاندار قم در مراسم تجليل از جانبازان استانداري بر ضرورت تغيير نگاه و عملكرد مسئولين در حوزه ي اقتصاد مقاومتي تاكيد كرد.
کد خبر: ۸۶۷۵۲۲۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مهدی استاندار قم ظهر امروز با حضور در مراسم تجليل از جانبازان استانداري كه در نمازخانه ي استانداري قم برگزار شد طي سخناني حفظ ياد و خاطره ي دفاع مقدس را مورد تاكيد قرار داد.

استاندار قم با بيان اينكه جانبازان گنجينه ي خاطرات جنگ تحميلي هستند، انتقال روحيه ي جهاد و ايثارگري به نسل هاي جديد را از وظايف مهم اين عزيزان برشمرد و گفت: اين روحيه ي از خود گذشتگي در شرايط پيچيده ي امروز، مي تواند بسياري از مشكلات كشور را مرتفع نمايد.

نماينده عالي دولت در استان با اشاره به مشكلات اقتصادي كشور طي سالهاي اخير، نامگذاري سال جاري به عنوان اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل از سوي رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرارد اد و افزود: اگر در حوزه ي نگرش و عملكرد تغيير ايجاد نكنيم تحقق اين مهم با چالش مواجه خواهد شد.

صادقي با بيان اينكه با شعار و جلسات اقتصاد مقاومتي محقق نخواهد شد خاطرنشان كرد: تغيير رفتار و نگاه بايستي به عنوان يك اصل مهم در راستاي توسعه ي اقتصادي كشور مورد توجه قرار بگيرد.

در پايان اين مراسم استاندار قم با اهداي لوح تقدير از جانبازان استانداري قم قدرداني كرد.

ارسال نظرات