خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بوکان خبر داد:

رزمایش الی بیت المقدس در بوکان برگزار می شود

فرمانده سپاه بوکان گفت: رزمایش الی بیت المقدس با حضور 36 گردان، عاشورا و الزهرا و با شرکت شش هزار بسیجی در روزهای 23 و 24 اردیبهشت ماه سال جاری در منطقه عمومی بوکان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۷۵۲۲۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه بوکان در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد مبارک شعبانیه و گرامی نگه داشتن یاد شهدای مدافع حرم اهل بیت به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد بسیج اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند: بسیج یک برکتی است برای نظام جمهوری اسلامی، یک ذخیره است، یک گنج است؛ یک گنج بی‌انتها؛ چون ملّت بی‌انتها است؛ یک گنج است.

سرهنگ پاسدار علی رضا مظاهری افزود: رهبری فرمودند، من به شما عرض بکنم، به توفیق الهی ملت عزیز ایران این گنجینه با ارزش را اولا حفظ خواهد کرد، ثانیا اخراج خواهد کرد و ثالثا به کمک این همت ها و این اراده ها و این بصیرت ها به اوج تعالی و ترقی که مورد نظرش هست، قطعا خواهد رسید و دشمنان مجبورند نگاه کنند و پیشرفت ملت ایران را ببیند و کاری از آنها بر نیاید.

وی در ادامه تصریح کرد: با طبعیت از این فرمایشات گوهر بار بسیجیان بوکان برای توان رزمی و آمادگی در برابر هر تهدیدی رزمایش بزرگ الی بیت المقدس را در بوکان برگزار خواهند کرد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در مورد جزئیات این رزمایش عنوان کرد: رزمایش الی بیت المقدس با حضور 36 گردان، عاشورا و الزهرا و با شرکت شش هزار بسیجی در روزهای 23 و 24 اردیبهشت ماه سال جاری در منطقه عمومی بوکان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را ارتقای توان و آمادگی رزمی گردان های واکنش سریع بیت المقدس، سازمان بسیج، تمرین و تداوم آموزش های یگانی، شبیه سازی یک عملیات واقعی با تهدیدات احتمالی و به روز عنوان کرد.

سرهنگ مظاهری ادامه داد: رزمایش الی بیت المقدس بر اساس تهدیداتی که امروز منطقه و کشورهای اسلامی را تهدید می کند طراحی شده است و این رزمایش در یک صحنه واقعی اجرا و عملیاتی می شود. تا در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل شاهد اقدامات جدی بسیجیان در دفاع از کشور و اسلام باشیم

وی گفت: نیروهای متخصص و آموزش دیده بسیجی این شهرستان در مدت اجرای این رزمایش قدرت و عظمت خود را در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی به رُخ جهانیان می کشند تا در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل دشمنان شاهد اقدامات جدی بسیجیان این سرزمین در دفاع از کشور و اسلام باشند

فرمانده سپاه بوکان ادامه داد: در مرحله اول این رزمایش جذب، سازماندهی، آموزش و سازمان دهی 36 گردان عاشورا و الزهرا را خواهیم داشت.

سرهنگ مظاهری افزود: مرحله دوم این رزمایش شامل سازماندهی و استقرار در منطقه عملیاتی، امداد و نجات،عملیات تاخیری و تک به ارتفاعات است که توسط گردان های بیت المقدس از حوزه های شهید هندی زاده و ثارالله اجرای خواهد شد.

وی اظهار کرد: در کنار این رزمایش برنامه های متنوع فرهنگی و عقیدتی نیز پیش بینی شده است که با حضور فعال بسیجیان برگزار می شود.

ارسال نظرات