جانباز هشت سال دفاع مقدس گفت: بار اول بر امر رهبرم لبیک گفته و در میادین جنگ برای دفاع از کشورم حاضر شدم و این بار نیز طبق دستور رهبرم وارد حوزه اقتصاد مقاومتی شده و برای 24 نفر اشتغال زایی ایجاد کردم.
کد خبر: ۸۶۷۵۲۰۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جانباز هشت سال دفاع مقدس در خصوص شرایط اعزام خود به جبهه های حق علیه باطل به خبرنگار آراز سسی می گوید: همزمان با آغاز دوران دفاع مقدس غیور مردان کشورمان عازم جبهه های جنگ شدند، حال و هوای خاصی در آن زمان حکم فرما بود.

وی تصریح کرد: برای اولین با در سال 1365 توسط لشگر 31 عاشورای سپاه پاسداران به فرماندهی شهید مهدی باکری عازم دزفول شدیم و بعد از گذراندن آموزش های مورد نیاز به عنوان بی سیم چی گردان مقداد عازم خط مقدم شدم.

میر عباس موسوی افزود: عملیات کربلای 5 بود که خط مقدم توسط جنگنده های دشمن بعثی بمباران شد و از ناحیه سر، بازو و شکم مجروح شده و 3ماه در بیمارستان اهواز بستری شدم.

جانباز هشت سال دفاع مقدس در خصوص علاقه خود به جبهه جنگ می گوید: با توجه به علاقه خود به جبهه جنگ و دفاع از وطن، به محض ترخیص از بیمارستان( اسفند 1366) به عنوان سرباز وظیفه با تیپ 65 میاندوآب عازم جبهه جنگ شدم.

وی ادامه داد: وقتی برای شناسایی کومله و دموکرات در منطقه الله مردان و پایگاه سپه گان(7/3/1367) حاضر شدم در تله مین های دشمن گرفتار و مجروح شدم.

میر عباس موسوی در این عملیات پای راست خود را از زیر زانو از دست داده و از ناحیه شکم و سر مجروح شد.

کار آفرین پلدشتی می گوید: بار اول بر امر رهبرم لبیک گفته و در میادین جنگ برای دفاع از کشورم حاضر شدم و اینبار نیز طبق دستور رهبرم وارد حوزه اقتصاد مقاومتی شده و برای 24 نفر اشتغال زایی ایجاد کردم.

وی تصریح کرد: پرورش ماهی گرمابی ایثار در 5 هکتارایجاد شده و در آن برای4 نفر به صورت مستقیم و 20 نفر غیر مستقیم اشتغالزایی ایجاد شده است.

میر عباس موسوی در خصوص حمایت مسئولان می گوید: سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است، باید تمام مردم و مسئولان دست به دست هم داده و شعار رهبری را محقق کنیم.

کار آفرین پلدشتی در خصوص مشکلات افزود: نبود وام برای توسعه، نبود جاده مناسب برای تردد و بروکراسی اداری از جمله مشکلاتی است که کارآفرینان را در مسیر رسیدن به هدف دل سرد می کند.

جانباز هشت سال دفاع مقدس گفت: تا جان دارم مطیع امر مقام معظم رهبری هستم و امیدوارم مسئولان نیز با همکاری هم این شعار را تحقق بخشند.

ارسال نظرات