خبرهای داغ:

دومین دوره المپیاد ورزشی منطقه یک شهرداری ارومیه برگزار می شود

شهردار منطقه یک ارومیه گفت: دومین دوره المپیاد ورزشی در سطح منطقه یک شهرداری ارومیه در 18 خردادماه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۷۵۲۰۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، وحید عباسی گفت: دومین دوره المپیاد ورزشی در سطح منطقه یک شهرداری ارومیه برگزار می شود.

وی اظهار کرد: این مسابقات که در ماه مبارک رمضان آغاز خواهد ،در چهار رشته فوتسال،والیبال، پرتاپ دارت و طناب کشی در دو بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.

شهردار منطقه یک ارومیه افزود: یکی از اهداف شهرداری منطقه یک پر کردن مناسب اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است که یکی از این برنامه ها برگزاری مسابقات ورزشی است.

این مسئول ادامه داد: تمامی علاقمندان می توانند همه روزه جهت ثبت نام در این رقابت ها به روابط عمومی شهرداری منطقه یک مراجعه کنند.

عباسی اظهار کرد: سعی داریم با شروع ماه مبارک رمضان مسابقات دومین دوره المپیاد ورزشی را از ۱۸ خرداد ماه آغاز کنیم و با پایان این ماه نیز مسابقات تمام خواهد شد.

شهردار منطقه یک ارومیه با بیان اینکه مسابقات ورزشی برگزار شده در گذشته با استقبال زیادی روبرو شد خاطرنشان کرد: پیش از این هم مسابقات تیر اندازی با تفنگ در بخش آقایان و بانوان برگزار شد و همچنین پیاده روی خانوادگی وطناب کشی در طول سال گذشته برگزار شد و با توجه به استقبال مردم امسال نیز برنامه های متنوع ورزشی پیش بینی شده است که مسابقات پینت بال نیز یکی از این رقابت ها هاست که بعد از دومین دوره المپیاد برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات