خبرهای داغ:
جوانان انقلابی استان های آذربایجان غربی، یزد و کرمان با انتشار مطالبی در پایگاه های خبری استانی از تشکیل جبهه مردمی مبارزه با فساد در فضای مجازی خبر داده اند .
کد خبر: ۸۶۷۵۲۰۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، چندی پیش جریان مردمی مبارزه با فساد در فضای مجازی در سایتی به نام www.mofsedin.info اعلام موجودیت کرد و سپس برخی استان های کشور نیز بنابر ضرورت این امر در فضای مجازی اعلام موجودیت نمودند.

در بخشی معرفی اقدامات این جبهه آمده است: تا‌کنون اطلاعات بیش از ۵۰۰۰ نفر از کسانی که در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام اقدام به انتشار تصاویر غیراخلاقی و همچنین اقدامات منافی عفت می‌نمودند، جمع‌آوری شده و ضمن ارسال پیامک هشدار برای این افراد در روزهای اخیر، به صورت گام به گام اطلاعات و هویت این افراد را نیز منتشر خواهیم نمود. در گام نخست شماره‌ی موبایل این افراد با مخفی نمودن دو شماره‌ی آخر و حذف شناسه‌ی اپراتور در قالب فایل زیر به صورت یکجا بر روی اینترنت منتشر می‌شود و توقع بر این است که نسبت به فعالیت‌های خود بازنگری کرده و گذشته را نیز جبران نمایند، در غیر اینصورت به پشتوانه‌ی حمایت‌های شما مردم عزیز مسلمان ایران، ما خود را موظف به انجام هرگونه اقدام انقلابی نسبت به پاک‌سازی فضای شبکه‌های اجتماعی از محتواهای غیراخلاقی می‌دانیم.

پس از انتشار این مطلب در فضای مجازی برخی استان های کشور نیز به این جبهه پیوسته اند و از آمادگی خود برای مبارزه با فساد در فضای مجازی خبر داده اند.

جوانان انقلابی استان های آذربایجان غربی، یزد و کرمان با انتشار مطالبی در پایگاه های خبری استانی از تشکیل جبهه مردمی مبارزه با فساد در فضای مجازی خبر داده اند.

این جریانات اعلام کرده اند در پی دغدغه های اعتقادی - فرهنگی و اجتماعی موجود در فضای مجازی- فعالان جبهه مومن و انقلابی فضای مجازی این استان ها با پیوستن به جریان ملی جبهه مقابله با فساد در فضای مجازی حمایت و فعالیت خود را از این اقدام مهم و با ارزش اعلام کردند.

ارسال نظرات