خبرهای داغ:
همزمان با فرارسيدن اعياد فرخنده شعبانیه و روز پاسدار، مراسمی به همت روابط عمومی و تبلیغات و با حضور فرمانده، مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي و کلیه مسئولین معاونتهای آن سپاه در مقر گردان301 شهید درستی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۵۱۸۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمايندگي وليفقيه در سپاه خوي با تبريك اعياد شعبانبه تصريح كردند: سپاه پاسداران در زمان 8 سال دفاع مقدس نقش بی بدیلی در پیشبرد اهداف نظام داشت و چه بسا اگر وجود این نهاد مقدس نبود،شاید صدور انقلاب به دنیا ناتمام می ماند.

حجت الاسلام رستمي با اشاره به دشمن شناسي و توسل به خداوند تحت هر شرايطي گفت: امام زین العابدین (ع) توانست در سخت ترین شرایط جنگ روانی دشمن، با توسل به آموزه های دینی نقش موثری در زندگی مسلمانان ایفا کند؛ ایشان دشمن شناس بود و کمترین کراماتشان کمک به مردم محروم و تربیت غلامان برای تبلیغ دین بود، لذا پاسداران ما نيز بايد در بحراني ترين شرايط از خداوند غافل نشوند.

فرمانده سپاه خوي نيز در ادامه انتخاب بسيار پرمضمون و پرمعناي سوم شعبان را براي يکايک پاسداران كه قابل تدبر و تعمق و درس‌گيري است و همه بايد روي اين نکته كه جاي تأمل و دقت است و اين يک درس مستمر ا ست،تبريك و تهنيت گفت.

سرهنگ پاسدار محمدباقر علايي همچنين با اشاره به ولايتمداري خاطر نشان كرد: همگي ما سربازان اين مرز و بوم هستيم لذا بايد در تبعيت از منويات رهبري اولين گام را برداشته و فرمايشات ايشان را توتياي چشم نماييم .

ارسال نظرات