خبرگزاری بسیج: سومین دوره نمایشگاه نقاشی کودکان مبتلا به سرطان جمعیت خیریه قلب های سبز در مجتمع فرهنگی و هنری 29 بهمن تبریز دایر می شود.
کد خبر: ۸۶۷۵۱۴۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت خیریه قلب های سبز، در این دوره نیز نقاشی های کودکان مبتلا به سرطان تحت پوشش جمعیت از 24 تا 30 اردیبهشت به نمایش گذاشته شده و به نفع خود کودکان به فروش می رسد.

همچنین مراسم افتتاح نمایشگاه و جشن پانزدهمین سالگرد تاسیس این جمعیت نیز در 24 اردیبهشت در سالن اقبال آذری مجتمع فرهنگی و هنری 29 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

این جمعیت ضمن تشکر از کلیه یاوران، خیرین و مردم نوع دوست شهر تبریز به خاطر همراهی جمعیت در 15 سال گذشته از عموم مردم نوع دوست شهر تبریز دعوت می کند با شرکت در آیین افتتاح و جشن پانزده سالگی جمعیت؛ در کمک و یاری رسانی به کودکان مبتلا به سرطان و دانش آموزان مستعد بی بضاعت یاری کنند.

این مجموعه به عنوان یک سازمان موثر ملی و بین المللی با دغدغه های انسان دوستانه و مسئولیت اجتماعی نسبت به سازمان های مردم نهاد و مردم کشورمان، همواره در کنار آسیب دیدگان و قشرهای مختلف کشور عزیزمان بوده است.

ارسال نظرات