واکنش حجت‌الاسلام شاه‌حسینی به اقدام وزارت کشور در گفت‌وگو با «بسیج»:

دولت به جای حاشیه‌سازی، پاسخ وعده 100 روزه را بدهد

مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: دولت بهتر است به‌جای این‌گونه حاشیه‌سازی‌ها بروند به همان وعده اقتصادی 100 روزه‌ای که دادند فکر کنند و به آن برسند.
کد خبر: ۸۶۷۵۱۳۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
حجت‌الاسلام شاه‌حسینی مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص  دستگیری مدیر کانال انتشاردهنده تصاویر مینو خالقی پس از دستور وزیر کشور اظهار داشت: این غائله مینو خالقی را خود اصلاح‌طلب‌ها برای او ایجاد کردند؛ یعنی خود طیف دولتی‎ها و اصلاح‌طلب‌ها این رسوایی را به بار آوردند.

شاه‌حسینی عنوان کرد: طبیعتا برخورد دولت و وزارت کشور دوگانه و حق‌به‌جانب است؛ اما اگر همین برخورد دوگانه از جانب منتقدان دولت اتفاق می‎افتاد همه روزنامه و رسانه‎های آن شروع به تخریب و سنگ‎اندازی و فضاسازی‌های منفی ایجاد می‎کنند.

مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: این دولت اگر بخواهد می‎تواند در شبکه‎های اجتماعی و موارد دیگر باقدرت وارد شود اما چگونه است الان که بحث تفکر و جریان خودشان است اقدام می‎کنند، ولی آن زمان که بحث اصول انقلاب و پایه‎های انقلاب مطرح می‎شود برخورد نمی‎شود؟

شاه‌حسینی یادآور شد: مقام معظم رهبری می‎فرمایند یک عده‎ای هستند همیشه ساز مخالفت می زنند وقتی یک کاری انجام شود می‎گویند چرا انجام شد اما اگر آن کار انجام نشد می‎گویند چرا این کار انجام نشد؛ این افراد از آن دسته هستند.

مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان بابیان اینکه این اقدامات بازی‎های جریانی و سیاسی است خاطرنشان کرد: دولت بهتر است به‌جای این‌گونه حاشیه‌سازی‌ها بروند به همان وعده اقتصادی 100 روزه‌ای که دادند فکر کنند و به آن برسند.
ارسال نظرات