فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا :

پاسدار انقلاب، لحظه‌ای از دفاع اسلام، انقلاب و ارزش‌های آن غافل نیست

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا گفت: پاسدار انقلاب، لحظه‌ای از دفاع اسلام، انقلاب و ارزش‌های آن غافل نیست.
کد خبر: ۸۶۷۵۱۱۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
سرهنگ کیا عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسین(علیه‌السلام) اظهار کرد: امام حسین(علیه‌السلام) بزرگترین پاسدار دین و شرف و آزادگی است.

وی با بیان اینکه برای پاسداران افتخار بزگیست که روز میلاد سیدالشهدا(علیه‌السلام) به نام روز پاسدار نامگذاری شده است، افزود: این، فرصت مناسبی است که پاسداران انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها به امام حسین(علیه‌السلام) اقتدا کنند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه سپاه از اول انقلاب تا کنون نقش‌های موثری در کشور ایفا کرده است،  گفت: در مقطع 8 سال دفاع مقدس وظیفه سپاه در بسیج نیروهای مردمی و شرکت در جنگ به خوبی اجرا شد.

سرهنگ عاشوری تصریح کرد: هم اکنون با حضور پاسداران انقلاب و جوانان بسیجی و انقلابی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی،علمی، سازندگی، امنیتی به خوبی مشاهده می‌شود که خود الگوی اجرای فرامین مقام معظم رهبری و اجرای اقتصاد مقاومتی در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه پاسداران در دفاع مقدس جان خود را برای آرامش و امنیت ملت فدا کردند، خاطرنشان کرد: امروز هم پاسداران در راستای پاسداری از ارزش‌ها وآرمان‌های انقلاب اسلامی و زنده ماندن اسلام در خارج از مرزهای ایران به دفاع از کشورهای مسلمان پرداخته‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه پاسدار انقلاب، لحظه‌ای از دفاع اسلام، انقلاب و ارزش‌های آن غافل نیست، اظهار کرد: فداکردن خود در راه اسلام معنای اصلی پاسداری است و بدون شک پاسداران شجاعت را از مکتب امام حسین آموختند.

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه امروز سپاه بسان یک تابلوی زیباییست که همه زیبایی ‌های عالم در آن نهفته شده است، افزود: حیات شوکت و عظمت سپاه نشات گرفته از ترکیب واژه‌های جهاد و شهادت است که ریشه در عاشورا و قیام اباعبدلله دارد.

وی با بیان اینکه  باطن لباس سبز سپاه،سرخی خون شهداست و این بعنی دفاع از انقلاب به هر قیمتی که امکان دارد،گفت: مهمترین نقش سپاه ،محبت ودوستی با مردم است وتمام تلاش خود را می‌کند تا چتر آرامش و آسایش برای مردم ایجاد کند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه سپاهیان دوستدار مردمنمد و تمام پشتوانه آنها مردم خوب و انقلابی جامعه است، تصریح کرد: اکثر سازمان ها و نهادها با گذشت زمان از فلسفه وجودی خود دور می‌شوند وبه روزمرگی روی می آورند اما سپاه به پشتوانه مردم و نیروی‌هایی با ویژگی‌های ایمانی به عنوان پرچمدار پیشرفت انقلاب عمل می‌کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار