علی اشرف خانلری
فکه - خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در آئین گرامیداشت دو شهید گمنام در فکه، سربلندی، عزت و امنیت ملت ایران را مروهون فداکاری ها و ایثار و جانفشانی شهدا دانست.
کد خبر: ۸۶۷۵۰۲۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سردار استاد حسینی در محل یادمان شهدای عملیات سیدالشهدا(ع) فکه در جمع بسیجیان، پاسداران و خانواده های شهدای عملیات سیدالشهدا(ع) اظهار داشت: امروز اگر عزت و عظمتی داریم به برکت خون شهداست که در سال های دوران دفاع مقدس در این محل حماسه آفریدند.

وی افزود: هر سال جمع زیادی از مردم شهید پرور و قدرشناس از استان های البرز و تهران در این محل حضور یافته و با شهدای والا مقام پیمان بسته و تجدید میثاق می کنند که اگر شهدا رفتند، ما هستیم تا پیام شما را به نسل های بعدی منتقل کنیم و نسل های سوم و چهارم و آیندگان را با ارزش هایی که شما برای حفظ آن جان خود را فدا کردید آشنا می کنیم.

استاد حسینی اظهار داشت: اگر امروز در مقابل هجمه های دشمن ایستادگی کرده ایم به برکت وجود پدران و مادران شهدایی است که فرزندان خود را خوب تربیت کردند و به آنها رخصت دادند تا برای دفاع از ارزش های اسلامی و انقلاب در جبهه ها حضور پیدا کنند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود چالش اصلی امروز ما را کسانی دانست که نمی خواهند دنباله رو راه شهدا باشند و پیشرفت ها و افتخارات کشور را نادیده می گیرند و در زمین دشمن بازی می کنند. وی افزود: امروز آمریکا می خواهد ظلم ستیزی، جنایت های آمریکا و صهیونیست ها، ارزش هایی که شهدا برای آن خون دادند، دفاع از مظلوم و ... فراموش شود و ما را برگردانند به تاریخ قبل از انقلاب و شرایطی که آمریکا بر این کشور مسلط بود. امروز کسانی هستند که می خواهند فرش قرمز زیر پای سلطه گران پهن کنند، اما ما زیر پرچم ولایت فقیه با دشمنان دین خدا خواهیم جنگید و این پرچم پر افتخار را به دست صاحب اصلی آن حضرت بقیه الله امام زمان(ع) خواهیم سپرد. وی افزود: ما امروز در کنار محل عروج 120 شهید عملیات سیدالشهدا(ع) هستیم که تا پای جان ایستادند و جنگیدند و دفاع کردند و با آنان میثاق می بندیم که ما هم تا پای جان برای حفظ ارزش ها و آرمان های امام و شهدا از پا نخواهیم نشست.

ارسال نظرات