گلستان؛

ماجرای به کما رفتن"الینا"ی 6ساله پس از عمل جراحی لوزه + فیلم و تصاویر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان درباره به کما رفتن "الینا " پس از عمل جراحی لوزه در یکی از بیمارستان‌های گرگان توضیح داد.
کد خبر: ۸۶۷۵۰۲۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، از گلستان،الینا دختر شش ساله ای برای جراحی لوزه، به بیمارستان طالقانی گرگان مراجعه می کند اما بعد از جراحی به کما می رود.

پدر الینا در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان گفت:پس از مراجعه به بیمارستان پزشک معالج اذعان داشت که دختر من هیچ مشکلی ندارد و با یک جراحی یک ساعته وی درمان خواهد شد.

ماجرای به کما رفتن

وی ادامه داد تمام آزمایش های اولیه انجام شد و نتیجه حاکی از آن بود که دختر من هیچ مشکلی ندارد و پزشکان به ما اطمینان دادند که بدون مشکل فرزند شما درمان خواهد شد.

اما بعد از عمل الینا والدین وی با سینه ورم کرده دختر کوچکشان مواجه شدند که از شدت درد بی تابی می کرد.

مادر وی در ادامه صحبت های پدر افزود:دست و قفسه سینه دخترم مثل باد کنک باد کرده بود و مرتب فریاد می زد "قلبم می سوزد."

ماجرای به کما رفتن

پدر الینا گفت:متخصصان پس از مشاهده شرایط بحرانی دخترم مدعی شدند  که به دلیل نرسیدن خون به مغز کودک دچار عارضه ایست قلبی و پس از آن به کما رفته است.

برای اطلاع از بعد دیگر ماجرا چرایی این حادثه را از معاون دانشگاه علوم پزشکی گرگان جویا شدیم.هر چند پاسخگویی مسوولین دانشگاه علوم پزشکی گلستان به ما که تنها به دنبال حقیقت ماجرا هستیم روند کندی دارد.

پاسخ مسوولین دانشگاه علوم پزشکی گرگان:

دکتر سیدمحمد حسینی معاون درمان درباره حادثه بیمارستان طالقانی گرگان و"الینا "شش ساله‌ گفت: این دختر شش ساله پس از عمل لوزه، دچار عارضه شده در بررسی های اولیه می تواند بر اثر عمل جراحی و یا بیهوشی اتفاق بیافید و بعد از آن دچار "آی پوکسید مغزی" و عارضه مغزی که الان در کما بسر می رود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: در حقیقت هم تیم حراست و هم تیم بازرسی بیمارستان تحقیقات خود را به منظور پیگیری و برسی این پروند آغاز کرده است تا در صورت اشتباه پزشکی یا قصور در انجام  وظیفه با عاملین آن برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.


ماجرای به کما رفتن

دکتر پرهیز رییس بیمارستان علوم پزشکی گلستان در این خصوص گفت:بیمارستان و مسوولین در حال پیگیری موضوع هستندکه علت بروز این حادثه چه بوده است.

ماجرای به کما رفتن

وی افزود: در جریان عمل جراحی در بعضی مواقع ناخواسته عوارضی پیش می آید.به هر حال ما با تیم پزشکی در حال بررسی این موضوع هستیم که علت این حادثه مشخص شود

ماجرای به کما رفتن

حادثه تلخی که برای الینا اتفاق افتاده همه ما را متاثر کرد،اما باید منتظر بمانیم تا مراجع قضایی و پزشکی قانونی چه تصمیمی خواهند گرفت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار