فرمانده سپاه ناحیه بن در جشن میلاد ثارالله و روز پاسدار، گفت: شهدای شاخص الگوی جامعه هستند.
کد خبر: ۸۶۷۴۹۶۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جشن ثارالله به مناسبت میلاد با سعادت امام حسین(علیه السلام) و روز پاسدار در مجموعه تفریحی سد زایندرود برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بن در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و بزرگداشت روز پاسدار و مقام جانباز، شهدای شاخص را الگوی جامعه دانست و گفت: در هر سال شهدای شاخصی در کشور انتخاب شده و در برنامه های سپاه و بسیج معرفی می شوند تا الگوی مناسبی برای جامعه باشند.

وی، شهید محمد منتظر قائم را به عنوان یکی از شهدای شاخص امسال معرفی نموده و افزود: شهید منتظر قائم که برای بررسی ابعاد حادثه طبس و به دست آوردن اسناد نفوذی ها به منطقه طبس رفته بود به دلیل بمباران منطقه توسط هواپیماهایی که به دستور افراد نفوذی این منطقه را بمباران کردند به شهادت رسید و به همین خاطر لقب شهید مبارزه با نفوذ به او داده اند.

سرهنگ دوم پاسدار سید اصغر موسوی، دومین شهید شاخص سال 95 را شهیده طیبه رضایی معرفی نموده و اظهار داشت: عمال سعودی همانند فاجعه منا در سال 66 حاجیان را به شهادت رساندند که شهیده طیبه رضایی نیز یکی از این شهدا می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بن با اشاره به نهاد خانواده اظهار کرد: خانواده ها باید با وجود پاسداران احساس آرامش، امنینت و محبت داشته باشد چرا که انتظار از پاسداران این چنین است.

وی گفت: پاسداران و خانواده های آنها بازوان اصلی انقلاب و رهبری هستند که در همه صحنه ها مطیع و تابع ولایت می باشند، فلذا خانواده های پاسداران باید به خود ببالند که همسر پاسدار هستند و قدر این موهبت و نعمت الهی را بدانند و با تربیت فرزندان صالح در کنار همسران خود جامعه ای سالم را رقم بزنند.

سرهنگ دوم پاسدار سید اصغر موسوی، پاسداران و خانواده های آنان را به عمل کردن به اقتصاد مقاومتی توصیه نموده و از آنان خواست که با خرید کالاهای ایرانی به تولید داخلی و رونق اشتغال کمک نمایند.

گفتنی است در این مراسم پاسداران ناحیه بن وخانواده هایشان از تاج و تاسیسات سد زاینده رود بازدید کردند.

ارسال نظرات