مدیر روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

برگزاری جشن علمداران ایثار در زنجان

جشن علمداران ایثار به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل‌(ع) در زنجان برگزار می‎شود.
کد خبر: ۸۶۷۴۹۶۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز به مناسبت روز جانباز برنامه‌های مختلفی از جمله طرح سپاس را اجرایی خواهد کرد.

محمد جواد مسلمی افزود: هر سال به مناسبت روز جانباز برنامه‌های مختلفی توسط اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اجرایی می‌شود که از جمله آن طرح پایش سلامت جانبازان است.

وی با اشاره به اینکه طرح پایش برای جانبازان بالای 70 درصد اجرا می‌شود، اظهار کرد: این طرح برای والدین جانبازان نیز اجرا می‌شود.

مسلمی با بیان اینکه طرح پایش سلامت به صورت مستمر انجام می‌شود، گفت: این طرح در روز جانباز به صورت ویژه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت روز جانباز طرح سپاس است، اضافه کرد: این طرح در قالب دیدار با خانواده‌های جانباز با حضور مسؤولان اجرا می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه امسال نیز همچون سنوات گذشته جمعی از جانبازان با نماینده ولی فقیه در استان زنجان دیدار خواهند کرد، گفت: این برنامه ساعت 12 ظهر، روز بیست و یکم اردیبهشت ماه در دفتر نماینده ولی فقیه اجرا خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری جشن علمداران ایثار نیز خبر داد و گفت: این جشن روز چهارشنبه بیست و دوم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

مسلمی محل برگزاری این جشن را سالن هلال اعلام کرد و گفت: این برنامه از ساعت 17 تا 20 عصر و با همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، شهرداری زنجان و شورای اسلامی شهر زنجان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات