مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه:

به سرانگشتان توانمند جوانان اعتماد کنیم

مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه بابیان اینکه آمریکا و واداده‌های آنها در کشور سعی دارند ملت و مسؤولان را در دو راهی قرار دهند، گفت: مسؤولان باید به سرانگشتان توانمند جوانان اعتماد کنند تا در مقابل آمریکا ذلیل نشویم.
کد خبر: ۸۶۷۴۹۵۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶




 



به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام موسی پولادی صبح امروز در مراسم اعیاد شعبانیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر، اظهار داشت: ادب حر ریاحی در مقابل امام حسین(ع) بود که باعث شد ایشان بهشتی شود.

پولادی در ادامه با تأکید بر اینکه عنصر ادب در صحرای کربلا و حادثه عاشورا متجلی شد، افزود: نیاز امروز برخی از مسئولان نظام جمهوری اسلامی در آموختن ادب در مقابل امام مسلمین ضروری است.

وی با اشاره به اینکه ادب در وجود مادر قاسم در اوج تجلی بوده در حالی که در بشر امروز به این صورت دیده نشده است، افزود: علاقه بین امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) در تاریخ ثبت‌شده است. گاهی آن حضرت نزدیک امام نمی‌ایستاد تا قد بلندش باعث نشود عوام خیال کنند قد او از امام حسین(ع) بلندتر بوده و به ایشان جسارت شود.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: امروز با توجه به اینکه 37 سال از عمر بابرکت انقلاب و مراحل مختلف آن را پشت سر گذاشته‌ایم، باکمال تأسف باید گفت برخی مسؤولان شناخت کافی از رهبر مسلمین ندارند.

پولادی با تأکید بر اینکه مشکل ما این است که شناخت و معرفت در خصوص امام خامنه‌ای نداریم، تصریح کرد: سکوت در برابر برخی بی‌ادبی‌های مسؤولان نسبت به مقام معظم رهبری مشکل معرفتی ماست.

پولادی با تأکید بر اینکه ادب نسبت به امام مسلمین و ولی‌فقیه باید به مطالبه عمومی تبدیل شود، تأکید کرد: اگر ولایت‌فقیه نباشد قانون اساسی مشروعیت پیدا نمی‌کند و باوجود ولی‌فقیه است که قوانین مشروعیت پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طلحه و زبیر در زمان امام علی(ع) ادعای شراکت در حکومت داشتند، بیان داشت: در حال حاضر برخی ادعای شراکت در رهبری، حکومت و ولایت‌فقیه دارند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه تأکید کرد: هر کسی بگوید ولایت‌فقیه از جانب خدا نیست، بیچاره است.

پولادی بابیان اینکه فتنه 88 استمرار دارد و فتنه بزرگ‌تر در راه است، گفت: اگر مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خود این قضیه را یادآوری می‌کند، برای این است که ما نیز خانواده‌های خود و مردم را نسبت به این جریانات آگاه کنیم.

وی تأکید کرد: برخی از مسؤولان ما باید از گاندی ادب بیاموزند که پای برهنه بود، اما کفش ساخت انگلیسی را نمی‌پوشید.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه اسلام انقلابی در مقابل اسلام منفعل و اسلام منحرف است، افزود: برخی در کشور می‌گویند ما اسلام انقلابی نمی‌خواهیم، در حالی که اسلام ناب است که در برابر استکبار قد علم می‌کند.

پولادی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی همان اقتصاد ترمیمی، موازی و دفاعی است که در صورت حمله اقتصادی دشمن بتواند از خود دفاع کند، یادآور شد: ما باید در اقتصاد طوری کار کنیم که الگویی برای سایر کشورها شویم.

وی بابیان اینکه آمریکا و واداده‌های آنها در کشور سعی دارند ملت و مسؤولان را در دو راهی قرار دهند، تصریح کرد: مسؤولان باید به سرانگشتان توانمند جوانان اعتماد کنند تا در مقابل آمریکا ذلیل نشویم.

در پایان سیدمحمدصادق حسینی یکی از مداحان اهل‌بیت(ع) در وصف امام حسین(ع) مداحی کرده و از سرهنگ کشاورز معاون هماهنگ‌کننده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر نیز تجلیل شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار