سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله شهرستانی در طارم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۴۹۲۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم گفت: سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله شهرستانی در طارم برگزار می‌شود.

حبیب ابراهیمی افزود: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم در راستای انجام وظایف سازمانی خود برنامه‌های متعددی را اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری سالانه مسابقات قرآن کریم اظهار کرد: این مسابقات در مراحل مختلف شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم با بیان اینکه با برگزاری مسابقات شهرستانی نفرات برتر به مرحله استانی و سپس مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند، افزود: طی روزهای آینده نیز سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم در مرحله شهرستانی برگزار خواهد شد.

ابراهیمی با بیان اینکه این مسابقات ساعت 16 عصر، روز 25 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، گفت: 100 نفر برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم ادامه داد: مسابقات قرآنی اوقاف برای افراد بالای 18 سال و در دو بخش خواهر و برادر در مصلی نماز جمعه شهر آب‌بر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های قرآنی اجرایی از سوی اوقاف افزود: اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم، از دیگر اقدامات اوقاف در بخش فعالیت‌های قرآنی است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم با بیان اینکه طرح تربیت حافظان قرآن کریم به مدت چهار سال در شهرستان اجرا شده است، اضافه کرد: طبق آمار در مدت اجرای طرح یک هزار و 500 نفر در این طرح حضور داشتند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: طرح قرآنی مذکور در سه رده سنی هفت تا 13 سال، افراد 13 تا 18 سال و بالای 18 سال اجرایی شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم در ادامه از برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم و محافل انس با قرآن کریم نیز خبر داد و تصریح کرد: این جلسات با حضور قاریان و حافظان قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، جلسات تفسیر و محافل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه و مساجد برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم افزود: محافل انس با قرآن کریم در مناسبت‌های خاص از جمله ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود.

ارسال نظرات