خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه قاینات در دیدار با امام جمعه:

پاسداران از امنیت مرزها تا حفظ ارزش ها آماده جانفشانی اند

فرمانده ناحیه سپاه قاینات گفت: برای مجموعه سپاه یک ماموریت خاص تعریف نشده است و برای هر عرصه ای که نظام، انقلاب و رهبری نیاز به یار و یاور داشته باشد؛ نیروهای سپاه آماده جانفشانی هستند.
کد خبر: ۸۶۷۴۹۱۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

سرهنگ حمید رضا برات زاده در دیدار جمعی از پاسداران با حجت الاسلام اصفهانی امام جمعه قاین با تبریک ولادت امام حسین (ع)، اعیاد شعبانیه و هفته پاسدار اظهار داشت: امام (ره) می دانست که دشمن تاب این گوهر گران بها و این انقلاب را که امام در ذهن خود ترسیم کرده بود را نخواهند داشت و نیرویی تمام عیار و همه جانبه برای حفاظت از این انقلاب لازم بود و لذا سپاه پاسداران را تاسیس کرد.

وی گفت: برای مجموعه سپاه یک ماموریت خاص تعریف نشده است و برای هر عرصه ای که نظام، انقلاب و رهبری نیاز به یار و یاور داشته باشد سپاه و نیروهای سپاه آماده جانفشانی هستند و یک زمان عرصه ، عرصه جنگ سخت است و باید جان خود را در راه نظام تقدیم کند و زمانی نیز عرصه ، عرصه امنیتی است و پاسداران در این عرصه ها نقش آفرین هستند.

فرمانده ناحیه سپاه قاین ادامه داد: در عرصه های سازندگی، محرومیت زدایی، فرهنگی و... مجموعه سپاه پاسداران در راه نظام و خدمت به انقلاب با تمام توان و تجهیزات در خدمت انقلاب ونظام است.

وی با بیان اینکه سپاه یک نیروی تمام عیار برای همه عرصه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، امنیتی و دفاعی است گفت: این مجموعه این آمادگی دارد که بتواند به بهترین شکل از انقلاب اسلامی دفاع کند وتکلیفی که امام برگردن ما نهاده است به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

سپس آیت ا... اصفهانی با تقدیر و تشکر از پاسداران و تبریک ایام شعبانیه با بیان خاطره ای از تشکیل سپاه در شهرستان قاین افزود: همه مردم چشمشان به سپاه است و امروز این مطلب برای همه ثابت شده که اگر در ایران امنیت است از برکت وجود سپاه است.

انتهای پیام/10

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار