به مناسبت میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس:

از 43 جانباز شاغل در کمیته امداد استان تجلیل شد

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز در مراسمی از 43 جانباز شاغل در کمیته امداد استان تجلیل شد.
کد خبر: ۸۶۷۴۹۱۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در مراسم تجلیل از جانبازان شاغل در کمیته امداد که در نمازخانه کمیته امداد استان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت و آرمانهای شهداء والامقام را زنده نگه داریم تا بتوانیم شاهد برقراری امنیت پایدار در جامعه باشیم.

فتاح محمدی که خود از آزادگان و جانبازان دوران دفاع مقدس است، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت، یک فرهنگ راهبردی است .بقاء و تداوم انقلاب در گرو عمل به این فرهنگ است.

وی ضمن تأکید بر تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری برای مصونیت سازی انقلاب، گفت: جانفشانی های جانبازان در طول هشت سال دفاع مقدس قابل تقدیر است وحق جانبازان عزیز است که در طول سال به آنان رسیدگی شود.

 مدیرکل کمیته امداد استان در این مراسم  با تاکید بر ترویج تفکرات و آرمانهای شهداء و جانبازان به نسل جدید، بیان کرد: شهداء سمبل مقاومت و آزادگی و جانبازان مظهر ایثار و از خودگذشتگی هستند و اگر جانفشانی های این عزیزان نبود امروز استقلال و آزادی در جامعه ما وجود نداشت.

وی تصریح کرد: تشکر و تجلیل از جانبازان باید بصورت یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود چرا که اینان کسانی هستند که با تمام وجود در برابر دشمن ایستادگی کردند تا ارزشهای اسلامی حفظ شود.

در این مراسم از 11 نفر از جانبازان شاغل در کمیته امداد استان به نمایندگی از 43 جانباز شاغل در کمیته امداد در سطح استان تجلیل و تقدیر شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار