معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان:
اصلی ترین وظیفه ما در سال 95 واگذاری پروژه های ورزشی است.
کد خبر: ۸۶۷۴۸۹۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در گردهمایی مشترک روسای فدراسیون های ورزشی و مدیران کل ورزش و جوانان استان ها با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته معاونت ها در حوزه برنامه ششم،گفت: توانستیم با همکاری معاونت های وزارت ورزش و جوانان 3 لایحه مهم نظیرتخفیفات مالیاتی، نیم درصد مالیات بر ارزش افزوده و حق پخش تلوزیونی را استخراج کنیم.

دکتر سید مناف هاشمی با بیان این که وزارت ورزش و جوانان بیش از 10 پیشنهاد را ارائه کرده بود افزود: اما این سه لایحه از نکات کلیدی بود که توانست در کمیسیون تلفیق و سازمان مدیریت راهکار پیدا کند.

وی در ادامه ابلاغ بودجه وزارتخانه را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: منتظر بودیم تا 15 اردیبهشت ماه این بودجه را به ما بدهند تا ما نیز سهم استان ها را بر اساس ظرفیت های آن ها پرداخت کنیم که تا کنون میسر نشده است؛ امیدواریم تا پایان این ماه سهم استان ها نهایی و ابلاغ شود.

وی افزود: دکتر هاشمی با اشاره به ردیف های بودجه متفرقه و اصلی وزارت ورزش و جوانان در سال 94، اظهار داشت: در سال جدید تلاش کردیم ردیف اصلی را پرپیمانه تر بگیریم و اعتبارات مورد نیاز را در این ردیف بگنجانیم که اگر 50 درصد آن گرفته شود بودجه عمرانی پرداختی به استان ها بیشتر از گذشته خواهد بود.

معاون وزیر ورزش و جوانان در توسعه منابع و پشتیبانی از اتمام 361 پروژه استانی با تزریق قطره چکانی بودجه خبر داد و گفت: این اقدامات جای تشکر دارد و معاون اول رئیس جمهور دستور خوبی داده است که سازمان مدیریت در سال 95 تخصیص های داده نشده را پرداخت کند.

وی مواد قانونی حوزه ورزش نظیر ماده (27)، (53)، (88)، فروش و یک درصد را مورد توجه قرار داد و افزود: برای فروش و واگذاری اماکن و پروژه های ورزشی شاخص تعریف شده است که استان های زنجان؛خراسان شمالی و سمنان در حوزه فروش بر اساس این شاخص ها بهترین عملکرد را داشته اند.

دکتر هاشمی همچنین اظهار داشت: در حوزهBOT نیز در حضور استاندران شاخص تعریف شده است که طبق دستور ریاست جمهوری اصلی ترین وظیفه ما در سال 95 واگذاری پروژه ها است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با تاکید به این نکته که می توان از این طریق به اندازه کل بودجه وزارت ورزش و جوانان سرمایه گذاری کرد، گفت: امید ما در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» استفاده از ظرفیت های قانونی است.

وی با بیان این که جزء سه دستگاه برتر کشور در این رابطه هستیم، افزود: فرآیندهای قانونی آن طی شده است که باید برای امتیاز گیری اقدام کنیم.

دکتر هاشمی با اعلام این خبر که در سال 95 همایش ماده 27 و خیرین ورزشی یار برگزار می شود، گفت: در این همایش گزارش عملکرد ادارات کل ورزش و جوانان در این حوزه ارائه و استان های برتر تجلیل می شوند.

ارسال نظرات