مراجعه بیش ازیک میلیون نفر به کلینیک‌های تخصصی استان

مدیر امور بیمارستان‌ها و تعالی خدمات بالینی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مراجعه یک میلیون و 300 هزار نفر به کلینیک‌های ویژه تخصصی بیمارستان‌های این دانشگاه از شروع طرح تحول نظام سلامت تا پایان سال 94 خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۴۸۵۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
مدیر امور بیمارستان‌ها و تعالی خدمات بالینی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در گفتگو با بسیج از مراجعه بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر به کلینیک‌های ویژه تخصصی بیمارستان‌های زیرپوشش این دانشگاه از شروع طرح تحول نظام سلامت 15اردیبهشت 93تا پایان سال 94 خبر داد.

امیر رشیدی گفت:ازابتدای طرح تحول نظام سلامت تا پایان سال 94 یک میلیون و 325هزار و 516 نفر برای خدمات تخصصی درمانی به کلینیک‌های ویژه تخصصی بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان مراجعه کردند.

وی افزود: کلینیک‌های شهید مفتح یاسوج با 861 هزار و 62 نفر بیشترین مراجعه را به خود اختصاص دادند.
مدیر امور بیمارستانی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این موضوع که بعد از یاسوج کلینیک‌های ویژه دهدشت با 333هزار و 134نفر بیشترین آمار مراجعه‌کنندگان به درمانگاه‌های تخصصی در بیمارستان‌ها را دارا است، تصریح کرد: در همین بازه زمانی تعداد مراجعه‌کنندگان به کلینیک تخصصی گچساران 131 هزار و 320 نفر بوده است.
ارسال نظرات