معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز جانباز فرصتی مناسب برای تبیین نقش جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس است وغفلت از وظایف کنونی در برابر جانبازان که یادگاران روزهای حماسه و خون هستند، نابخشودنی است.
کد خبر: ۸۶۷۴۸۵۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

فتاح محمدی درمراسم تجلیل از جانبازان استان با اشاره به این که امروز کشور در معرض تهدیدهای متعدد و زیادی از جمله  فرهنگی است، افزود: رسالت مردم و مسئولان در برابر تکریم ایثارگران و جانبازان سنگین و همیشگی است.

وی اظهار داشت: روحیه ایثارگری و جانفشانی جانبازان از ارکان تداوم واقتدار نظام اسلامی در برابر تعرض دشمنان است و تا چنین روحیه ای در بین جوانان و مردم ماست، آسیب جدی از دشمنان نخواهیم دید.

محمدی تصریح کرد: ایثارگری جانبازان تجلی بهترین الگوهای فرهنگ اسلامی برای نسل جوان و آینده هستند و روحیه ایثارگری جانبازان تثبیت کننده و تحکیم بخشنده نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: صبر و شکیبایی جانبازان و خانواده آنها در تحمل درد بیماری و پرستاری از جانبازان توصیف ناشدنی و آنها در نزد خداوند متعال از جایگاه بالایی برخوردارند.

محمدی با اشاره به سالروز میلاد حضرت عباس (ع) اسوه وفاداری و نماد جانبازی در راه دین مبین اسلام، تصریح کرد: نقش رشادت های جانبازان در عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مثال زدنی است.

محمدی با تبریک سوم شعبان میلاد حضرت عباس (ع) و روز جانباز به 9 هزار جانباز استان، تصریح کرد: فیض جانبازی کمتر از درجه رفیع شهادت نیست.

ارسال نظرات