مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثار گران استان بوشهر:

اولین مرکز اردویی ، تفریحی استان بوشهر ویژه ایثار گران در گناوه ساخته می شود

حجت الاسلام تشکری در شب میلاد حضرت ابوالفضل (ع) با تبریک اعیاد هفته اول شعبان وروز پاسدار و جانباز گفت: ما مدیون رشادت ها و از خود گذشتگی های پاسداران و جانبازان می باشیم و تلاش در جهت رفاه و اسایش این قشر عزیز جامعه وظیفه همه مسئولان می باشد.
کد خبر: ۸۶۷۴۷۹۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج از گناوه حجت الاسلام ابراهیم تشکری بیان داشت: ایثار گران در طول تاریخ صدر اسلام تا کنون در جهت پیروزی دین اسلام و آیین الهی تمام هستی خود را فدای سربلندی درخت تنومند اسلام نموده اند.

وی با اشاره به آیاتی از کلام ا... مجید و همچنین احادیثی از رسول مکرم اسلام حضرت محمد (ص) افزود: در قرآن کریم آیات زیادی در راستای اجر و پاداش شهدا و ایثار گران و جانبازان در راه خدا بیان شده است و در این زمینه نیز از پیامبر بزرگ اسلام (ص) نیز احادیث زیادی موجود است.

تشکری ابراز داشت : امروز ایثار گران و خانواده های آنان نیزهمچنان افتخار می نمایند که در راه سربلندی اسلام و انقلاب ، در مبارزه با دشمنان وشیاطین حضور داشته اند .

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به مشکلات ایثار گران و خانواده های آنان وظیفه همه مسئولان است ، تلاش در جهت آسایش و رفاه و رفع مشکلات این خانواده بزرگ و عزیز جامعه رااز اولویت های مهم بنیاد شهید و امور ایثار گران استان دانست.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در سطح استان تعدا 650 فرزند شهید ، آزاده ، و جانباز بی کار و جویای شغل داریم که با ایجاد کمیته ساماندهی اشتغال در بنیاد شهید استان در این راستا اقدام می گردد.

تشکری در این زمینه افزود: هر ظرفیت شغلی که ایجاد شود بر اساس اولویتهای قانونی و با نهایت عدالت در جهت رفع این خواسته فرزندان ایثار گران عمل می شود

وی با اشاره اینکه شهرستان گناوه هم دارای یک موقیت خاصی در زمینه حضور مسافران از سراسر کشور می باشد و هم موقعیت ویژه این شهر و و وجود ظرفیت ها ی ویژه این شهرستان تصمیم برا ین شده است که اولین مرکز اردویی ، تفریحی استان بوشهر ویژه ایثار گران در گناوه ساخته شود تا هم مرکزی باشد جهت خانواده های ایثار گران استان و هم خانواده ای ایثار گر از سراسر کشور بتوانند از این مرکز تفریحی و ارویی بهره مند شوند.

در ابتدای این مراسم سرپرست بنیاد شهید و امور ایثار گران گناوه نیز باتبریک اعیاد هفته ول شعبان گفت : برگزاری این جشن بزرگ گامی کوچک در راستای پاسداشت این اعیاد بزرگ و همچنین روز پاسدار و جانباز می باشد.

محمد قائدی ابراز داشت: با هیچ زبانی نمی توان از ایثارگری ها و فداکاری های شهیدان سخن گفت .همچنین در این مراسم بسیار باشکوه حسین معینی نیز به اجرای مراسم مولودی خوانی و سرود کرد.
.















ارسال نظرات
آخرین اخبار