فرمانده سپاه تربت حیدریه تاکید کرد: وظیفه مهمی که قانون اساسی کشور بر عهده دلیرمردان سپاه نهاده، محافظت از همه عرصه های نظام بوده، لذا گاهی این حفاظت در میدان دفاع مقدس و گاهی نیز در میدان جنگ نرم، مبارزه اقتصادی و فرهنگی و رسانه ای است.
کد خبر: ۸۶۷۴۶۶۹
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: پاسداران به عنوان حافظان ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در هیچ مقطعی از زمان از آرمان‌های نظام اسلامی پا عقب نگذاشته و تا آخرین نفس در کنار مردم و ولایت فقیه می‌مانند.

وی پاسداری از انقلاب اسلامی را متوجه همه عرصه های نظام دانست و گفت: وظیفه مهمی که قانون اساسی کشور بر عهده دلیرمردان سپاه نهاده، محافظت از همه عرصه های نظام بوده، لذا گاهی این حفاظت در میدان دفاع مقدس و گاهی نیز در میدان جنگ نرم، مبارزه اقتصادی و فرهنگی و رسانه ای است.

فرمانده سپاه تربت حیدریه اذعان کرد: پاسداران از ارکان اصلی کشور و مجاهدانی هستند که در جبهه ها و پشت جبهه های نبرد با کفار برای اسلام و انقلاب عزت آفریدند.

گرایلی اذعان کرد: در میدان جنگ سخت اکنون رزمندگان اسلام و مستشاران سپاه و ارتش، دفاع از میهن اسلامی را به خارج از مرزهای جغرافیایی کشانده و همچنان به دفاع از حریم امامت و ولایت می پردازند.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه مهمترین مبارزه امروز را حضور در جنگ نرم و رسانه ای دشمن عنوان کرد و افزود: جبهه استکبار تمام تلاش خود را برای از بین بردن ایمان و اراده نسلهای امروزی و آینده انقلاب معطوف کرده و در این راه از تمام امکانات و تجهیزات خود بهره می گیرد تا جوانان کشور را نسبت به ارزشها و آرمانهای انقلاب بی تفاوت کند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن از نفوذ تفکر و اندیشه ناب انقلاب اسلامی که امروز توسط سپاه پاسداران در همه عصه ها در حال نوذ به دنیاست به هراس افتاده و قصد دارد با توطئه های مختلف حتی ازطریق مجاری بین المللی از قدرت شتاب انقلاب اسلامی ایران بکاهد.

گرایلی تاکید کرد: تا زمانی که ملت ایران روحیه حسینی خود را حفظ کرده و بر محور ولایت فقیه حرکت کند به یقین هیچ آسیبی این کشور را تهدید نخواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها