فرمانده سپاه ناحیه سبزوار اظهار داشت: این قدرت نظامی ما در آب‌های خلیج فارس است که اجازه می‌دهد ما بدون کوچکترین تهدیدی اقدام به صادرات نفت کنیم.
کد خبر: ۸۶۷۴۶۲۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵

هیچ گاه نباید از آمادگی دفاعی کشور غفلت کنیم/نبود قدرت دفاعی سبب عملی شدن تهدیدات نظامی دشمن می شود
فرمانده سپاه ناحیه سبزوار گفت: آمادگی نیروهای مسلح یکی از ضروری ترین مسائلی است که نباید هیچ گاه از آن غفلت شود.
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار امین اله مظلوم در مراسم صبحگاه رزمایش الی بیت المقدس در جمع بسیجیان با بیان اینکه کشور ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون حتی یک روز را بدون تهدید دشمنان پشت سر نگذاشته است اظهار داشت: سایه تهدیدات همیشه بر سر این انقلاب بوده است و ما با فرض استفاده دشمن از گزینه نظامی باید آمادگی خود را حفظ کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه اگر آمادگی نظامی نداشتیم دشمن تاکنون تهدیدات خود را عملی کرده بود و کشور را مورد هجوم نظامی قرار داده بود تاکید کرد: تا بنیه نظامی و دفاعی خود را در برابر دشمنی مانند امریکا بالا برده ایم.
 
وی ادامه داد: امروز به برکت جمهوری اسلامی قدرت دفاعی کشور به یک قدرت بازدارانده تبدیل شده که لرزه براندام دشمنان انداخته است.
 
فرمانده سپاه سبزوار در این مراسم با بیان اینکه موشک های سپاه قادر است در شعاع ۲هزار کیلومتری مرزهای هر هدفی را با قدرت و دقت در هم بکوبد تصریح کرد: آمریکایی ها تصورمی کردندکه در دوران بعد از برجام می توانند جلوی توان موشکی سپاه را سد کنند.

مظلوم همچنین به قدرت نیروی دریایی سپاه اشاره کرد و بیان داشت: این قدرت نظامی ما در آبهای خلیج فارس است که اجازه می دهد ما بدون کوچکترین تهدیدی اقدام به صادرات نفت کنیم.
 
وی جهانی شدن تفکر بسیجی را یکی از دستاوردهای سپاه عنوان کرد و ادامه داد: خوشبختانه امروزه با جهانی شدن این تفکر است که نیروهای مردمی در عراق، یمن، لبنان، سوریه و بحرین در برابر متجاوزان و تروریستهای اجاره ای استکبار در حال مبارزه هستند.
 
فرمانده سپاه سبزوار بیان داشت: اگر آمادگی دفاعی نبود از عزت کشور هم خبری نبود به گونه ای که این امادگی دفاعی امروز برای دوستان ما امید آفرین و برای دشمنان اسلام بیم آفرین شده است.
 
مظلوم ادامه داد: آمریکا سعی دارد از یک سو با اعمال تحریم ها جلوی پیشرفت سپاه را در عرصه های مختلف گرفته و از سوی دیگر با پروژه های نفوذ خود محبوبیت سپاه را در داخل و در بین جامعه کم کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها