فرمانده سپاه ناحیه مه ولات گفت: عصبانیت دشمنان نظام از سپاه پاسداران ناشی از خدشه ناپذیری این نهاد در پاسداری از انقلاب و مقابله با توطئه‌های آنان است.
کد خبر: ۸۶۷۴۵۶۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار محمد حسن مکاری مقدم ضمن عرض تبريك اعياد شعبانیه، به‌ویژه تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار افزود: نام‌گذاری سوم شعبان سالروز خجسته میلاد سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از سوی امام راحل به‌عنوان روز پاسدار بسیار پرمعنی و نشانگر پیوند عمیق این نهاد انقلابی و نهضت عاشورای حسینی است.

وی افزود: همانگونه که امام حسین (ع) و یاران ایشان برای حفظ و پاسداری از ارزشهای اسلامی و نهادینه کردن آن ارزشها در جامعه اسلامی و بین مسلمانان قیام کردند و به پیکار با ستمگران زمان پرداختند و در این راه به شهادت رسیدند، پاسداران ایران اسلامی نیز در طول تاریخ انقلاب اسلامی در راه دفاع از وطن و صیانت و پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی حضوری به موقع و فداکارانه داشته اند.

این مقام مسئول با اشاره به این سخن امام خمینی (ره) که «اگر سپاه نبود کشور نبود»، یادآور شد: سپاه پاسداران هنگامی تولد یافت که انقلاب اسلامی با انواع توطئه ها و شرارت ها روبرو بود؛ در آغاز پیروزی انقلاب، ابرقدرتها به دنبال از دست دادن منافع بی شماری که از چپاول ذخایر کشور ایران به دست می آوردند با تجهیز و حمایت از گروه‌های مزدور داخلی می خواستند نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درون متلاشی کنند، اما سپاه پاسداران در کنار نهادهای انقلابی دیگر با برخورد با ترورها و آشوب ها و با کشف و انهدام خانه های تیمی منافقان نقش مهمی در سرکوب گروهک ها ایفا کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مه ولات خاطرنشان کرد: حضور موثر سپاه پاسداران در جنگ تحمیلی ۸ ساله، تلاش در عرصه بازسازی و سازندگی کشور پس از دفاع مقدس، طراحی و ساخت تسلیحات پیشرفته و دستیابی به سامانه های نوین نظامی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه شئون کشور بویژه عرصه فرهنگی و جنگ نرم بخش های دیگری از رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این سالها محسوب می شود.

وی به مهم ترین شاخصه های سپاه و ویژگی های پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: دین داری، مردمی بودن، ولایت مداری، ایثار و شهادت طلبی، خلوص معنوی و بصیرت سیاسی از برجسته ترین ویژگی های پاسداران است.

سرهنگ پاسدار مکاری مقدم به تبیین علل پروژه سپاه هراسی و هجمه های گسترده رسانه ای استکبار جهانی علیه این سازمان پرداخت و اظهار کرد: عصبانیت آمریکا و رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان نظام جمهور اسلامی از سپاه پاسداران و اعمال تحریم های گوناگون علیه آن ناشی از موفقیت‌های بی نظیر و خدشه ناپذیر سپاه در پاسداری از انقلاب و سربلندی در برابر نقشه‌های شیطانی و توطئه‌های ضد‌ایرانی و ضد انقلابی آنان می‌باشد.

وی عنوان کرد: پاسداران در صیانت از انقلاب اسلامی نقش ارزنده ای دارند و همواره چه در عرصه های نظامی و چه در عرصه های اقتصادی و فرهنگی این نقش خود را به نحو احسن انجام داده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها