مراسم جشن ميلاد امام حسين(ع) و روز پاسدار با حضور خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران، روحانيت معزز و مسئولين ادارات و امت حزب الله شهرستان بردسكن در محل هيئت رزمندگان اسلام شهرستان بردسكن برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۴۵۶۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در اين مراسم حجت الاسلام مصوري امام جمعه موقت شهرستان طي سخناني به ويژگي ها و خصوصيات  نامگذاري روز سوم شعبان و روز پاسدار  پرداخت.

وي گفت: همانطور كه امام حسين (ع) تمام قد در مقابل كفر ايستاد سپاه هم تمام قد در مقابل جريان كفر و تكفيري  ايستاده است هرچند عده اي تلاش مي كنند سپاه را يك نيروي نظامي صرف معرفي كنند، واين سخن معروف حضرت امام (ره) است كه اگر سپاه نبود كشور هم نبود .،يعني اگر سپاه در صحنه نباشد هيچ چيز سر جايش نيست.

سپاه و پاسداران عزيز ما در خدمت به مردم دست از پا نمي شناسند و بطور منظم سخنان مقام معظم رهبري را رصد و جهت اجراي اين فرامين به نحو شايسته و بايسته عمل مي نمايند و اكنون هم كه دو سال است كه مقام معظم رهبري راه برون رفت از مشكلات اقتصادي را اقتصاد مقاومتي معرفي مي كنند سپاه بخشي از نيرو و توان خود را در اين راه گذاشته  و اقتصاد مقاومتي را آموزش و تبيين مي نمايد.

مصوري در ادامه گفت: زماني كه ديده بان بيدار نظام مسئله نفوذ دشمن را مطرح مي نمايد مي‌بينيم كه سپاه ورود مي كند و در آب هاي خليج فارس دشمن را به دام مي اندازد و وقتي دشمن اين را مي بيند سپاه را در ليست تحريم خود مي گذارد.

وي افزود دشمن سپاه را شناخت ولي متاسفانه خيلي ها در داخل كشور ارزش سپاه را حس نكردند و يا به خواب خرگوشي رفتند . و بخاطر همين خدمات است كه ولادت امام حسين (ع) را روز پاسدار ناميده اند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها