مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه تربت حیدریه در گفتگو با "بسیج" :

طرح اقتصاد مقاومتی پرورش شتر مرغ با تعداد 50 راس در روستای دامسک تربت حیدریه افتتاح شد

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه تربت حیدریه بان داشت: در راستای تدابیر و فرامین گهربار مقام عظمای ولایت در خصوص اقتصاد مقاومتی و در ادامه فعالیت‌های بسیج سازندگی این ناحیه طرح‌های اقتصادی دیگری در این شهرستان افتتاح و برخی در حال راه اندازی است.
کد خبر: ۸۶۷۴۵۵۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷
سرهنگ حسین صادق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: به منظور تکریم ارباب رجوع و در راستای اهداف والای اقتصاد مقاومتی از قنات روستای خورشبر بازدید میدانی به عمل آمد.

وی ادامه داد: این قنات از مرداد سال گذشته متاسفانه بی آب گردیده که اهالی روستا طی مراجعات مکرر حضوری خواهان بررسی و تخصیص اعتبار جهت لایروبی و احیای قنات شدند.

 حسین صادق گفت: در همین راستا طرح اقتصاد مقاومتی پرورش شتر مرغ با تعداد 50 راس در روستای دامسک افتتاح گردید که در این مراسم معاون فرماندار و روسای ادارات شهرستان نیز حضور داشتند.

وی ابراز داشت: این واحد با اعتبار 15 میلیون ریال از محل تسهیلات اقتصاد مقاومتی راه اندازی شد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه تربت حیدریه همچنین از اردوی حلقه صالحین نوجوانان روستای بسک خبر داد و گفت: نوجوانان و جوانان بسیجی در چندین روز متوالی مشغول ساخت زینبیه در محل روستا هستند.

شایان ذکر است به همت حوزه مقاومت بسیج بایگ و پیگیری های انجام شده فضایی در حدود 60 متر مربع از این زینبیه جهت پایگاه بسیج واگذار شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها