فرمانده سپاه گناباد در گفتگو با "بسیج":

رزمایش «الی بیت المقدس» با حضور 800 نفر از بسیجیان گناباد برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد: رزمایش الی بیت المقدس، با حضور منسجم و سازمان یافته بسیجیان گردان های بیت المقدس گناباد 23 و 24 اردیبهشت ماه در منطقه عمومی رزمایش شهرستان، با حضور 800 نفر از بسیجیان در قالب 3 گردان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۷۴۵۵۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴
علی ابراهیم زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در خصوص برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در گناباد گفت: رزمایش الی بیت المقدس، با حضور منسجم و سازمان یافته بسیجیان گردان های بیت المقدس گناباد 23 و 24 اردیبهشت ماه در منطقه عمومی رزمایش شهرستان، با حضور حدود 800 نفر از بسیجیان در قالب 3 گردان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: هدف از برگزاری این رزمایش، ارزیابی و ارتقاء میزان آمادگی رزم نیروهای بسیجی، نمایش قدرت و تجدید بیعت با فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای، ارتقای بیش از پیش وحدت و همدلی در بین نیروهای بسیجی و فرماندهان گردان‌ها و تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای آمادگی کامل نیروهای مسلح برای مقابله با تهدیدات دشمنان در عرصه‌های مختلف می باشد.

برگزاری نشست های بصیرتی و معرفتی، کارگاه آموزشی تحقق اقتصاد مقاومتی، صبحگاه مشترک با حضور بسیجیان و مسئولین ادارات و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و بیان خاطرات 8 سال دفاع مقدس برخی از برنامه های رزمایش الی بیت المقدس گناباد می باشد که ابراهیم زاده به آن اشاره نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار