نماینده مردم بزرگترین حوزه انتخابیه کشور:

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق باید پاسخگوی واگذاری 28.5 درصد سهام این شرکت باشد

نماینده مردم بزرگترین حوزه انتخابیه کشور گفت:موضوع واگذاری سهام سنگ آهن باید ازمدیرعامل شرکت سنگ آهن سوال شود که چرا حداقل به مردم اطلاع رسانی نکرده است .
کد خبر: ۸۶۷۴۵۴۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از بافق خبر، یک کاسه شدن سهام سنگ آهن مرکزی آنهم با امضای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، همان شخصی که مسئولان شهرستان بارها و بارها به صحبت های وی در خصوص رعایت حق مردم مظلوم بافق استناد کرده اند مسئولان این شهرستان را در شوک فرو برد.در همین خصوص دخیل عباس زارع زاده که روزهای پایانی نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی را سپری می کند در گفتگو با خبرنگار بافق خبر گفت:در رابطه با این واگذاری متاسفانه هیچ تماسی با بنده گرفته نشده وبه بنده که نماینده مردم این شهرستان هستم اطلاع داده نشد.

وی ادامه داد:با توجه به اینکه یک هفته دیگرمسئولیت نمایندگی من به پایان می رسد این کاررا انجام دادن دکه فرصت سوال وپیگیری ازجانب من وجود نداشته باشد وحتی بدون هماهنگی بانمایندگان وافراد ذی نفوذ این کارانجام شد.

وی تاکید کرد:این موضوع باید ازمدیرعامل شرکت سنگ آهن سوال شود که چرا حداقل به مردم اطلاع رسانی نکرده است وچرامسئولین را نیزدرجریان این موضوع نگذاشته است.

گفتنی است طالبی معاون سیاسی امنیتی استاندار در سال 93 در یکی از اظهارات خود پیرامون این نوع واگذاری گفته بود:قطعا هر تصمیمی که به ضرر این شهرستان باشد با مخالفت ما روبرو خواهد شد و به دنبال این هستیم که که 28.5 سهام سنگ آهن به مجموعه ای واگذار کنند که منافع کارگران و توسعه این شهرستان در آن لحاظ و تعهد شود. همچنین استاندار یزد در دی ماه سال گذشته در جمع خبرنگاران بافقی گفته بود:اگر تامین اجتماعی تامین اعتبار کند سهام شرکت سنگ آهن مرکزی توسط وی خریداری می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار