امام جمعه حومه شرقی یزد گفت: عدم تحمل دشمن و شناخت مواضع متعدد دشمن در طول تاریخ و همچنین کارآمدی و اقدام نسبت به مسئولیتی که احساس می کنند از نشانه های انقلابی ماندن و انقلابی زیستن است.
کد خبر: ۸۶۷۴۵۳۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۶

به گزارش خبرگزرای بسیج، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد کاظم مدرسی بمناسبت سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: امام حسین (ع) بزرگ پاسدار ارزش های اسلامی بودند و اکنون نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران قدم در راه پاسداری از ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی گذاشته است و این دفاع مقدس وجه تشابه امام حسین(ع) و پاسداران انقلاب اسلامی است.


کارشناس مسائل فرهنگی مذهبی در یزد بابیان اینکه بخش مهم کارنامه سپاه پاسداران به فرموده رهبر معظم انقلاب، انقلابی زیستن و انقلابی ماندن است اظهار کرد: شاخصه های انقلابی بودن، اول: احساس مسئولیت در مقابل اسلام، انقلاب و خون شهدا است و دوم: بصیرت و سوم داشتن روحیه جهادی، عدم تحمل دشمن و شناخت مواضع متعدد دشمن در طول تاریخ و همچنین کارآمدی و اقدام نسبت به مسئولیتی که احساس می کنند در وهله اقدام و عمل، است.


وی افزود: پاسداران ادامه دهنده راه شهدا، انقلاب و امام راحل و عمل کننده به قانون اساسی کشور و ادامه دهنده جهاد صحیح اسلامی در همه زمینه ها به تاسی از سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) به نحو احسن هستند.


امام جمعه حومه شرقی یزد در خصوص ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز اذعان کرد: جانبازان انقلاب، پرچم مقاومت و ایثار در نظام اسلامی هستند همچنان که حضرت عباس(ع) در راه ترویج دین و دفاع از اسلام تمام اعضا و جوارح خود را در راه ولایت و دفاع از امام زمان خود اهدا کردند.

یزدندا

ارسال نظرات