فرماندهی سپاه تنگستان :

سپاه در راه حفظ ارزشها و انقلاب محافظه کاری نمی کند / پاسدار سرباز بی چون و چرای میدان حراست از انقلاب و ارزشها ست

فرمانده سپاه تنگستان گفت: پاسدار با تکیه بر هویت پاسداری خود سرباز بی چون و چرای انقلاب بوده و آماده و مهیای جانفشانی در میدان حراست از انقلاب و ارزشها ست و در این راه هرگز محافظه کاری نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۶۷۴۵۳۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، محمد علی ملاکی در ویژه مراسم جشن میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار که به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه تنگستان برگزار شده بود گفت: سپاه با شناخت کامل از ماموریت خود پاسداران دلاور و سر افرازی را تربیت کرده است که امروز برای پیشبرد اهداف انقلاب و حرکت پیشبرنده و پر شتاب آن از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

وی افزود: امروز نقشه راه سپاه مشخص و اصول و ارزشهای ترسیم شده پیش روی سپاه موید این مطلب است که فلسفه وجودی ما نگهداری وضع موجود نیست بلکه ما برای تعالی و عزت انقلاب در صحنه حاضریم و میدان دار عرصه ها خواهیم بود.

ملاکی تاکید کرد: پاسداري استمرار همان راهي است که انبياء و اولياي الهي در پيش گرفتند و بصيرت به سپاه معنا و هويت مي بخشد و اين بصيرت حاصل نمي شود مگر با تقواي الهي.

وی خاطر نشان کرد: بالاترين تکليف ما پاسداران امانتداري است و بالاترين امانت در دست ما، انقلاب اسلامي است که بايد آن را به صاحب اصلي يعني امام عصر(عج) برسانيم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار