نماینده شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قزوین اظهار دشت: عدم صدور مجوز تجمع دانشجویی در استان، ناشی از امنیتی شدن فضای حاکم در کشور است و ما نگاه امنیتی دولت را محکوم می‌کنیم
کد خبر: ۸۶۷۴۴۹۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی نماینده شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قزوین با محکوم کردن نگاه امنیتی دولت خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور ما از فتنه گران سال 88 نیستیم که با اصل نظام و ولایت فقیه کار داشته باشیم. ما جریانی دانشجویی هستیم که مطالبه گر خواسته های مردم می باشیم و تجمع ما نیز یک تجمع اقتصادی برای نشان دادن اعتراضات به واردات بی رویه کالا و عدم اشتغال مسئولان برای حل مسائل کسب و کار در داخل بود.

محمد رضا محقق نماینده شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اظهار داشت : با توجه به لزوم و اهمیت حمایت از تولید داخلی و تولیدکنندگان داخلی جنبش دانشجویی بر اساس رسالت مطالبه گری خود از دولت درخواست صدور مجوز شد تا در برابر اداره صنعت، معدن و تجارت قزوین در حمایت از تولید داخلی تجمعی برگزار شود که با عدم صدور مجوز از سوی استانداری این امر میسر نشد.

وی با اشاره به عدم صدور مجوز برای تجمع دانشجویان معترض در مقابل اداره صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهار کرد: عدم صدور مجوز برای نشان دادن اعتراضات دانشجویی نشان گر این است که پیش بینی درست ما از اینکه دولت معیشت مردم را فدای سیاست زدگی و سیاسی کاری خود نموده می باشد.  

نماینده شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قزوین ادامه داد: علت این تحلیل این است که قبل از توافق برجام و قطعی شدن آن رئیس جمهور از آزادی رفتار و دادن مجوز برای اقشار مختلف مردم جهت نشان دادن اعتراضات در این دولت خبر می داد. حال سوال اینجاست که چه اتفاقی رخ داده که بعد از برجام دیگر مجوزی صادر نمی شود.

محقق با بیان اینکه تفاوت در قبل و بعد از برجام چه دلیلی دارد گفت: آیا جز این است که دولت قبل از برجام اهدافی را در مسیر دادن مجوز برای اعتراضات پیگیر بود و بعد از برجام این اعتراضات را مغایر با اهداف پشت پرده خود می داند.

وی با محکوم کردن نگاه امنیتی دولت خطاب به رئیس جمهور خاطرنشان کرد: آقای رئیس جمهور ما از فتنه گران سال 88 نیستیم که با اصل نظام و ولایت فقیه کار داشته باشیم که شما به صورت تلویحی از آنها حمایت کردید. ما جریانی دانشجویی هستیم که مطالبه گر خواسته های مردم می باشیم و تجمع ما نیز یک تجمع اقتصادی برای نشان دادن اعتراضات به واردات بی رویه کالا و عدم اشتغال مسئولان برای حل مسائل کسب و کار در داخل بود.

محقق با بیان اینکه دلیلی برای امنیتی کردن فضا وجود نداشت که با دادن مجوز مخالفت شد عنوان کرد: این عدم صدور مجوز در اکثر استان ها صورت گرفت که نشانه شرایط خاص حاکم بر کشور است که از نگاه و سیاست های اشتباه دولت در اقتصاد، برجام و واردات بی رویه حکایت دارد.

وی با بیان اینکه رفتار استانداری قزوین نشانه نمره استان در مبحث اقتصاد مقاوتی است گفت: اگر استانداری از صدور مجوز نگرانی نداشت بی شک مجوزهای لازم را صادر می کرد و این عدم صدور نشانه این است که استان در اقتصاد مقاومتی نمره قبولی نمی گیرد و مردم از عملکرد آنها راضی نیستند.

محقق با تاکید بر اینکه قطعا دانشجویان انقلابی اقدامات خود را ادامه خواهند داد خطاب به مسئولان استانی و کشوری تصریح کرد: اگر رویه کنونی ادامه یابد بی شک مصاحبه ها تندتر و حقایقی را برای مردم در میان خواهیم گذاشت که خودمان راضی به آن نستیم اما ممکن است مسئولان ما را مجبور به این کار کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات