فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا:

خروجی برنامه‌های بسیج تقویت روحیه ولایت مداری و استکبارستیزی باشد

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: خروجی برنامه‌های بسیج تقویت روحیه ولایت مداری و استکبارستیزی باشد.
کد خبر: ۸۶۷۴۴۸۱
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا، سرهنگ کیا عاشوری عصر امروز در نشست با فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در حسینیه سپاه این شهرستان اظهار کرد: از زمان هابیل و قابیل تا کنون همیشه دو گروه اسلام و کفر وجود داشت که در برابر هم بودند.

وی با بیان اینکه همیشه مظلومان جامعه و مومنان در برابر کفار ایستادگی کرده‌اند، افزود: بسیجیان پرچمدار مقابله با کفر جهانی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: آن‌چیزی که امروز در برابر مکر دشمن ایجاد اصطحکاک و ایستادگی می‌کند، بسیجیان هستند که با رفتار خودشان مردم را نسبت به جامعه خوشبین می‌نمایند.

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه بسیجیان با اجرای برنامه‌های متنوع در سطح روستاها، ایجاد شور و نشاط می‌کنند، تصریح کرد: منویات مقام معظم رهبری به عنوان یک راهبرد  توسط بسیجیان در جامعه ساری و جاری و به عنوان یک فرهنگ نهادینه می‌شود.

وی، بسیجیان را رزمنده‌های جنگ نرم دانست و خاطرنشان کرد: اگر دیروز شهدا در جنگ سخت در مقابله با دشمن ایستادند امروز بسیجیان فرمانده هستند و باید بدانند که فرمانده پایگاه مصداق یک فرمانده تیپ و گردان است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه با توجه به امکانات موجود کفه ترازو همچون هشت سال دفاع مقدس به طرف دشمن است، اظهار کرد: بسیجیان باید همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با داشتن اراده قوی، ایمان و اخلاص در عمل در این جنگ پیروز میدان شوند.

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه ذهن‌ها و قلب‌های مردم سرزمین عمل بسیجیان است، افزود: اگر بسیج دچار روزمرگی شود این انقلاب بایکوت خواهد شد.

وی، بسیجیان را سرباز رهبری دانست و گفت: بسیجیان باید از فرصتی که شهدا و جانبازان ومقام معظم رهبری برایشان ایجاد کرده، بهر‌مند شوند و با اخلاص و تقوا کارشان را ادامه دهند.

فرمانده سپاه ناحیه  صومعه‌سرا با بیان اینکه ابزار جنگ شناخته شده و باید در برابر دشمنان ایستادگی کرد، تصریح کرد: فرماندهی پایگاه‌های بسیج یک رسالت الهی است که بر دوش فرماندهان می‌باشد.

سرهنگ عاشوری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری سال 95 را به نام اقتصاد مقاومتی نامگذاری کردند و در این راستا رزمنده‌های جبهه‌های فرهنگی باید این نام را به فرهنگ تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه دشمن از هر راهی جوانان را محک می‌زند، افزود: بسیج با نظام تربیتی صالحین اخلاص را در جامعه جاری و ساری می کند.

سرهنگ عاشوری با اشاره به اهم برنامه های در دستور کار فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج، تصریح کرد: تقویت روحیه ولایت مداری، استکبارستیزی و ارتقای وحدت باید در دستور کار فرماندهان قرار گیرد.

وی با اشاره به تقویت گردان های الی بیت المقدس، خاطرنشان کرد: تقویت این گردان در راستای آمادگی دفاعی از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا در شرایط بحرانی کمک حال هستند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا اظهار کرد: فرمانده پایگاهی که نتواند اخوت، محبت و همدلی را در روستا ایجاد کند یک جای کارش با مشکل روبه رو است.

ارسال نظرات