رئیس هیات ورزش های همگانی كهگیلویه و بویراحمد گفت: ناصر احمدی ورزشكار امدادگر 31 ساله یاسوجی مسیر 42 كیلومتری روستای سپیدار تا یاسوج مركز استان را به صورت دویدن همراه با طناب زنی می پیماید.
کد خبر: ۸۶۷۴۴۷۹
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶
محمدعلی رهامی  در گفت و گو با خبرنگار بسیج افزود: این طناب زنی از ساعت هفت و 30 دقیقه صبح فردا (چهارشنبه) از روستای سپیدار بویراحمد آغاز می شود و به مدت حدود چهار ساعت و نیم ادامه داشته و مسیر پایانی آن نیز فلكه استانداری است.
وی بیان كرد: متولی برگزاری این فعالیت ورزشی و فرهنگی جمعیت هلال احمر كهگیلویه و بویراحمد بوده و با نظارت هیات ورزش های همگانی این استان برگزار می شود و صدا و سیمای مركز استان نیز اقدام به پوشش خبری آن می كند.
رهامی هدف از این اقدام را گرامیداشت هفته هلال احمر (18 تا 24 اردیبهشت ماه) اعلام كرد.
وی اظهار كرد: این ورزشكار امدادگر پارسال نیز مسیر 21 كیلومتری منطقه سرگچینه تا یاسوج را به صورت دویدن همراه با طناب زنی پیمود.
رهامی عنوان كرد: ناصر احمدی سال گذشته به طور همزمان و همراه با سید مهدی محور رقیب خود اهل شهر اردبیل دو مسیر 10 و 20 كیلومتری را در منطقه بوستان ولایت تهران به صورت دویدن همراه با طناب زنی طی كرد.
وی ابراز داشت: ثبت این دو ركورد 10 و 20 كیلومتری پارسال ناصر احمدی در منطقه بوستان ولایت تهران در كتاب ملی ركوردها در حال پیگیری و بررسی است و پس از آن نیز در كتاب جهانی ركوردها (گینس) به ثبت می رسد.
رهامی افزود: مدت زمان فعالیت ورزشی ناصر احمدی در رشته طناب زنی حدود دو سال بوده و پنج سال است كه با مدرك تحصیلی كارشناسی مدیریت عملیات امداد و نجات به عنوان امدادگر در جمعیت هلال احمر كهگیلویه و بویراحمد در حال خدمت رسانی است.
وی گفت: سید مهدی محور از اهالی شهر اردبیل اصلی ترین رقیب این امدادگر ورزشكار یاسوجی است.
ارسال نظرات