رسانه ها امروز در خط مقدم جنگ نرم هستند

همزمان با اعیاد شعبانیه و فرا رسيدن سالروز ولادت سرور و سالار شهيدان حضرت امام حسين(ع) و ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و كه روز پاسدار و روز جانباز نامگذاري شده است ، مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان با جمعی از ایثارگران و جانبازان این سازمان دیدار کرد .
کد خبر: ۸۶۷۴۴۷۷
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان و به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز زنجان: صفری در این دیدار ضمن تبریک این مناسبت، بالاترین درجه ایثار یک انسان را گذشتن از خود و تمام وابستگی های دنیوی دانست و تصریح کرد:ایثارگران و جانبازان سندهای مشهود جوانمردی و غیرت هستند که با رشادت و از خود گذشتگی از تمامیت ارضی و استقلال کشورمان دفاع و دشمنان را مأیوس ساختند.

وی اقتدار و صلابت امروز نظام جمهوری اسلامی را مرهون فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس دانست و افزود:نتیجه آن رشادتها، اقتدار امروز کشور عزیزمان در دنیا و هراس استکبار جهانی از قدرت جمهوری اسلامی است.

مدیرکل مرکز با ذکراین مطلب که امنیت و آرامش موجود در کشورمان را مدیون خون شهدا و فداکاری ایثارگران و جانبازان هستیم افزود:امروز کشورمان از نظر نظامی به مرحله ای از بازدارندگی رسیده که هیچ بیگانه ای جرات دست اندازی و تهدید جمهوری اسلامی را ندارد.

وی با بیان این مطلب که سختی ها و دردهایی که جانبازان دفاع مقدس بدلیل جراحات متعدد تحمل می کنند قابل توصیف نیست، از خانواده های این عزیزان بعنوان اسوه های صبر و مقاومت یاد کرده و تقدیر کرد.

صفری با بیان اینکه امروز دفاع مقدس به اشکال دیگری ادامه دارد ، جنگ نرم را به عنوان جبهه کنونی مبارزه با استکبار جهانی عنوان کرد و گفت : رسانه ها بخصوص رسانه ملی و استانی امروز در خط مقدم جبهه تهاجم فرهنگی استکبار قرار دارند و وظیفه ما در قبال جانفشانی ها و فداکاری های ایثارگران و جانبازان و شهداء بسیار سنگین بوده و باید تمام تلاش خود را در حفظ و صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دهیم .در ادامه این مراسم با اعطاء تقدیرنامه از هشت نفر از ایثارگران مرکز زنجان تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار